elin-mylife

Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Frågestund svar del 1

Av Elin - 20 februari 2015 13:45

1: Planer inför sommaren?♡

Jag har inte direkt några planer inför sommaren, men jag och Hanna planerar lite Liseberg (dock blir det väl vår/försommaren.) Sedan ska familjen och jag förhoppningsvis åka till Skåne och Danmark :D Mycket bad och sola blir det med för den delen ;)


2: Vad är ditt bästa tips för att plugga? 

Sätt på dig bra och mysiga kläder som DU trivs i, sätt dig på en lugn och bra plats. Ta på bra musik i öronen, därefter tar du några djupa andetag och börjar lite försiktigt med ditt pluggande. Efter kanske en 20 minuters pluggande tar du en 10 minuters paus, därefter kör du igång igen i 20 min! Det kanske kommer ta tid, men du kommer tacka dig därefter :) 


3: Vilken sport tycker du är roligast att kolla på tv på? :))

Jag tror nog faktiskt att det är Ishockey! :D


4: Har du gått i någon sport tidigare? ♡

Sport och sport, men jag har ridit sen jag var ca 7, dock tog det stopp när jag var 13 då jag var med om en olycka. Vill verkligen rida och saknar det så OTROLIGT! Men jag har tyvärr ingen tid, alls... 

 

5: Vem är din allra bästa vän? 

Jag har så många fina vänner så jag kan verkligen inte välja EN! Men den som jag känt längst och som jag kan lita på mest är nog Hanna!


6: Hur kan du vara så sjukt omtänksam och bäst?? ♡♡♡♡ :* ;) loveu

Haha, det är väl en "smaksak"...<3 Tack gumman!!♥ Loveu too! :*


7: Brukar du sminka dig till vardags? Och med vad isf? :)

Nej inte direkt, trivs utan smink :) dock skulle det vara kul och fint, men jag känner att jag duger som jag är utan smink! 

Ibland kan jag väl ha lite läppstift, (dock inte till skolan).


8: Hur lång tid innan du börjar behöver du gå upp på morgonen? 

Behöver LÅNG tid på mig..men ca en timma innan jag åker till skolan! :)

 

9: Vad är det bästa med sommarlovet? :)

Att man slipper tänka på skolan, slippa allt pluggande. Njuta av ledigheten, solen, värmen - ja ALLT! :D Förutom all pollen...

 

10: Om du fick praoa, vart hade du valt att prao då? ♡ Och ska du praoa i 8:an? :D

Jag får praoa i nian...ett halv år kvar! Jag vet inte än vart jag vill praoa, men tror på ett dagis faktiskt! :) 
Kommer allt bli jättebra tror jag iallafall :)

Tack för frågorna Linn - nästa del kommer en annan dag - bara och fortsätta fråga!   

 
 
Hanna

Hanna

20 februari 2015 14:14

<3<3<3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

20 februari 2015 17:03

ÅÅHHH såå himla roligt och bäst inlägg♡♡♡
Så sjukt roligt att läsa o veta lite mer om dig<333
Tack för att du svarade på frågorna:DD:*

Din sommar låter ju helt underbar<333
Och tack såå mycket för plugg-tipsen♡♡♡ DU ÄGER!
Tipsar verkligen om att praoa på dagis, tyckte själv det var så roligt:))

Tusen kramar till dig, ha en toppen kväll<33

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

20 februari 2015 19:06

Kul att läsa om dig! :)

Riktigt bra pluggtips du har! så bra :)
Precis så gör jag med att, ta pauser då och då **
Måste göra det pga det onda, så klockrent att du tycker det med! :)

Du är så klok och fin trots din unga ålder finis<3 **

Ha en fin fredag ***

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

21 februari 2015 12:10

Åh så kul! Himla bra svar :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards