elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

Snart är det lov !!!

Av Elin - 18 februari 2015 20:43

Hade matteprovet idag och det gick åt helvete! Alltså jag skojar inte! Det var så svårt och jag kunde ingenting..jag skrev det jag trodde och försökte uträkna så som jag trodde men alltihopa sket sig så stort!! Och det roliga var att ALLA i klassen tyckte att det var jättesvårt! Matte suger, det kan ta sig i röven...

Mitt i matteprovet gick brandlarmet så vi fick springa ut. 


Lämnat in engelskan, OCH spanskan som läraren tydligen inte kunde öppna..men tillslut fick hon upp den så förhoppningsvis får man betyg på det snart! :) Puh.


Svenskan är läst, ska försöka hitta en låt också och tänka på vad den "handlar" om, därefter läsa spanskan ännu en gång till! Så har min fritid sett ut - förutom att jag tränat lite. Lite styrka! :) Känns faktiskt kul, så ska försöka köra på imorgon igen! Då jag med kör spanskan helt ut, sista pluggandet innan sportlovet. Så jävla lycklig att snart få vara ledig från alltihopa, allt pluggande, gå upp tidiga morgnar och BARA njuta!


Ska nu göra två småinlägg tills imorgon och fredag!!!

Hoppas att NI haft en bra dag   

 
 
Linn♡

Linn♡

18 februari 2015 21:26

Matte kan ta sig i röven JAAA.
Härligt att du hunnit med både engelskan och spanskan, bäst är du!
ÅHH du förtjänar verkligen lov på fredag!! SÅÅ glad för din skull loviie♡♡


SV; Nejdå det gör jag inte:) ♡ Har hunnit med mycket vilket är SÅ skönt!

Massa kramar♡♡♡♡ loveuu! Hoppas du haft en bra dag^^:*♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Mikaela

Mikaela

18 februari 2015 21:55

Åh tack så jättemycket! Glad jag blir:)

http://www.mgabrielson.blogg.se

 
Annie

Annie

18 februari 2015 22:09

Vad skönt med sportlov snart! det är du så värd verkligen, du är så duktig med pluggandet<3

Sv: Ska till skolan nästa vecka igen, för fler föreläsningar och då har vi även seminarium .. ;)så blir att plugga till det ;)

Vad roligt! Så kul att höra att du blivit inspirerad av träningen, verkligen :) Det glädjer mig<3

Tack för det<3 det kan behövas .. rejält svår matte på högskoleproven :(

Tack<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

18 februari 2015 22:31

Låter skönt att det snart är lov! Skönt att vila sig lite.

SV: Du kommer ha lättare för det sen. Å dessutom kommer du klara dig bra utan. ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Elin

19 februari 2015 13:18

Ja, gudomligt skönt! :D

Haha ja det får vi se ;) kram

 
natalia

natalia

19 februari 2015 22:20

Omg..mitt lov e över sen läänge ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

19 februari 2015 22:39

Usch stackare :( men du ska se att vi snart har påsklovet här ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards