elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 februari 2015

Sug min k*k.

Av Elin - 4 februari 2015 20:29

Dagen har rullat på och snart är onsdagen över med. Riktigt skönt känner jag för då är det bara två dagar kvar i skolan och en hel helg framför oss! Den känslan får mig att känna LYCKA. 

Dock ska jag inte göra något speciellt i helgen, ska vara hemma och plugga till SOprovet som vi har på måndag - kom på det igår kväll och fick lite panik men tog hem det idag och läste på   ska försöka läsa en gång till innan jag lägger mig. Måste fixa provet på måndag så ska köra fullt ut!


Hade NOredovisning idag och den ska vi egentligen inte ens prata om! Den sög rent ut sagt. Jag stod där med min grupp och skämdes, skakade för att jag var nervös och tillslut skrattade jag för att det gick så dåligt! Redovisningen gick också så jävla segt då dem i klassen skulle skriva av det vi skrev på tavlan.

Sug min k*k säger jag. 


Matteprov på onsdag vecka åtta och spanskaprov på fredagen samma vecka. Nu börjar det bli mycket och tätt...men jag ska allt fixa det!

Matten går ovanligt bra just nu, jag förstår och det är det som chockar mig - gör jag fel? Är det därför jag tycker att det är lätt och går så bra? Hm...xD 


Kom hem vid tre, efter en 45 minuters åkande i "bussen" innan jag kom hem. Kände mig glad när jag kom hem. Eller inte...xD 


Nu ska jag fixa mig inför sänga, läsa SO och därför komma i säng. Behöver den sömnen.


Btw. Haft ont i huvudet i 2 veckor och igår efter frukost kände jag att jag måste ta en tablett - ända undantaget! Tog den och det släppte efter ett tag. Slapp värken tills kvällen, men skulle nästan gå och lägga mig på en gång så spelade inte så stor roll. Vaknade upp med värk, men det försvann så slapp det hela dagen, nu börjar det dock komma tillbaka! 
Får försöka att komma i säng nu då. 


Hoppas att NI haft en fin dag så höres vi imorgon! MÅNGA KRAMAR

 
 
miningalinn

miningalinn

4 februari 2015 22:07

Segt med prov, hoppas de går bra!

http://www.nouw.com/miningalinn

 
Annie

Annie

5 februari 2015 09:00

Duktig du är med skolan och pluggandet! Du kämpar på så mycket<3
Heja dig<3

Trist att No:n inte gick bra. Känner så igen mig i det du skriver, när jag var i din ålder avskydde jag verkligen muntliga grejer och stå framme och prata inför klassen, så förstår dig :)
Sånt är jobbigt och du är så duktig som kämpa på trots det!

Jobbigt med huvudvärken :( hoppas du slipper det onda idag :)

Det är ganska bra med mig :)Tack för frågan<3
Hoppas du får en bra dag i skolan<3

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
wilma

wilma

5 februari 2015 09:07

jätte fin blogg :)

http://nouw.se/wilmasjolen

 
Patricia

Patricia

5 februari 2015 11:50

Så mycket plugg du har. Tråkigt att du ska behöva lägga helgen på det, men du får försöka mysa till det så mycket du kan trots allt:)

kram

http://patriciac.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

5 februari 2015 18:55

När har du sportlov?? Vi får det imorgonXD hahah så skönt♡♡
---
Vi har också mycket framåt....så sjukt jobbigt. När man hör allt man måste öva till! Lycka till med allt underbara duu♡♡
DET är ju sjukt bra att matten går så bra!! Du har blivit bättre när det känns så♡♡ du är grym!! så skönt att det känns så!

Massa kramar♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards