elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Traktor i diket

Av Elin - 1 februari 2015 22:51

Har glömt totalt att uppdatera er då jag haft full rulle idag, men nu ska jag hinna uppdatera er lite innan jag somnar här i sänga!

Har haft en jättehärlig dag, glatt humör och dagen har bara rullat på! Känner att jag är redo för en ny vecka, bara den blir lugn så blir det bra..

Hur har er dag varit??

Har skottat i princip hela dagen då det bara snöat och snöat, hela natten och sen hela dagen. Så nu är det massor med snö, flera decimeter! Tycker att det ska räcka med snö nu då det är hur mycket som helst, men det är ju min åsikt.
Därefter så skulle pappa ploga gården med traktorn (och det är is under snön, jättehalt) så han gled ner med traktorn i diket och kom inte upp med traktorn därifrån...xD HAHAHA ser as kul ut nu när en traktor står där!! XD pappa försökte få hjälp av en med en traktor nu ikväll men det gick inte alls, så pappa ska ringa runt imorgon och höra så får vi se om den är uppe när jag kommer hem från skolan.

Har ni snö? Hur mycket?

Annars idag så har jag, mamma och pappa grillat körv ute vid en liten brasa - sjukt mysigt verkligen! :)
Och försökt tagit de lugnt...

Imorgon är det en ny vecka, en ny måndag och det känns som att dagarna bara blir tätare för det känns som att det var igår jag sa så här med...tiden går så snabbt! Speciellt ni när första februari är borta snart.

Blir först skola imorgonbitti (hoppas på att skolsköterskan är i skolan och att något kul händer), hemma har jag ingen aning om vad som blir...
Skönt att det bara är skolan imorgon och sen bjuds det på en studiedag - PERFA!

Nu måste jag ta och ställa klocka och sova. Godnatt <3

 
 
Malin

Malin

2 februari 2015 05:49

Här har vi också mycket, det har säkert kommit närmare en meter nu. Nu får det räcka tycker jag :)

http://Www.majzans.vimedbarn.se

 
Gina

Gina

2 februari 2015 11:23

vaknade nyss med maaaassor utav snö utanför fönstret xD hoppas din måndag blir bäst finis! :* ♥

http://www.kissen.se

 
Patricia

Patricia

2 februari 2015 12:34

Haha, kan tänka mig att det ser rätt kul ut med traktorn i diket, men tur att han inte skadade sig eller så. Det kunde ju gått illa kanske.

http://patriciac.blogg.se

 
natalia

natalia

2 februari 2015 17:06

Hahaha hoppas ni får upp den :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Emma

Emma

2 februari 2015 18:19

jaa men vissa saker är ju jätte fina när dom är lite äldre och vissa saker är ju jätte fina som nya :p

http://www.nattstad.se/februariibarn

Elin

2 februari 2015 18:45

Jomen verkligen ;)

 
Linn♡

Linn♡

2 februari 2015 21:49

Åh vad bra att du känner att det var en bra o glá da:DD ♡♡
Min dag (idag då heheh) har varit okej, mår ju inte bäst..
OJJJ så mycket snö!! Shit, det har verkligen inte viXD SÅÅ roligt ändå♡

Massa kramar♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards