elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Här väntas det!

Av Elin - 31 januari 2015 22:46

Klockan tickar och går och snart är även denna dagen över. T.om denna månaden är snart över. Känns verkligen konstigt och säga att det är första FEBRUARI imorgon, att vi redan sprungit iväg med ännu en månad. Det är inte klokt! 


Har haft en jättebra dag idag då jag småfixat lite här hemma och sedan varit hos min morbror och hans fru å firat lite. Var jättekul och det bjöds på massa gott!    Det blev ett antal timmar där då jag tillsist fick så ont i ögonen att jag knappt orkade hålla dem uppe så då ville jag bara åka hem. 
När vi kom hem blev det lite tvmys och svarade på lite kommentarer å kollade in på bloggar - skönt och avsluta sin kväll så!

______

Imorgon ska jag BARA ta det lugnt. Vila, kanske se på någon film, åka pulka med Dennis, KANSKE åka ner till affection och kolla runt lite och vänta på MAIL! Spännande, vad det nu kan vara! 

Mer uppdatering blir det imorgon.


Nu ska jag gå direkt till sängen så att jag kan få vila ut då jag inte fått sova mycket alls inatt. Vaknade upp efter sju med huvudvärk som jag haft hela dagen - förutom en stund hos min morbror!


Hoppas att ni haft en lika bra dag som mig   Godnatt å sov gott!  

 

Den känslan hade jag igår....xD Haha!

 
 
Linn♡

Linn♡

31 januari 2015 23:05

Håller med dig!! Känns verkligen jätte konstigt att hela Januari har gott, redan en hel månad av 2015...bara 11 månader kvar:O Hhahah nä men detta året ska bli toppen♡♡♡

Åh lät som en jättebra & mysig dag:)))

Morgondagen lät också jättebra!! Hoppas det blir så<333 Ska också bara ta det lugnt imorogn, vila, sååå behövligt;P

Hoppas verkligen att huvudvärken försvinner, så jobbigt och konsitgt:((

Tusen kramar till dig♡♡ Loveuu!!! Sov gott:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

1 februari 2015 10:31

Haha alla hatar de nya uppdateringen på snap ;)

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards