elin-mylife

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Elin - 30 januari 2015 22:05

Är så sjukt trött just nu och ska snart lägga mig i sängen och avsluta kvällen med och titta på Familjen Annorlunda som jag missade igår. Tror att det blir jättebra   dock börjar min huvudvärk nu igen.. kvittar väl nu när jag snart ändå ska sova, men det är inte så kul oavsett vad! - Fick lite ont i huvudet imorse och trodde att jag skulle ha det hela dagen, men det gav sig och jag har sluppit haft ont. Känns suveränt säger jag bara då jag kunde göra saker som att lyssna på musik och städa!! 


Jag har haft en bra dag då jag vaknade upp till ett vinterland. Var gudomligt vackert - Dock inte halkan som ligger under som man höll på och dra sig på.. men i skolan plogades och grusades det snabbt - superbra! Förutom att jag höll på och halka framför en kille i klassen xD HAHAH dör


Idrottsprovet idag gick bra, spanskan blev inlämnad som den skulle och nu gäller det bara att vänta på ett betyg på det - man får hoppas på att det går lika bra som på det muntliga! Svenskan gick också bra. Jag är nöjd med min insats och mer gick det inte att göra! Jag skrev i lugn å ro och det resulterade i att fyra papper var gjorda - även fast att det kanske inte blev så mycket som jag skrev om, men jag försökte som sagt och gjorde mitt bästa, jag är nöjd! Men vad läraren tycker får vi helt enkelt se....

Skrivandet av uppsatsen gjorde jag i 1 1/2 timme, lite trött både i huvudet och handen efter alltihopa. 


Nu förtjänas en HELG!   


Hemma har jag lyssnat på hög musik och festat till det riktigt, dansad, sjungit. 

Sedan nu under kvällen så passade jag på och städa mitt rum som nu är fräscht och luktar ananas. Gudomligt !!!

_____

Imorgon på eftermiddagen ska jag och familjen åka iväg till min morbror och hans fru och fira hennes födelsedag! Något som jag verkligen ser fram emot  Ska försöka att kolla era bloggar och svara på era kommentarer imorgon då jag har mer tid och lust! Lovar er det ♥ 


Hoppas på att ni haft en underbar fredag ♥ Godnatt med er!


Ps. Skulle ni vilja ha en liten frågestund? Ds

 

Av Elin - 30 januari 2015 21:00

Av Elin - 30 januari 2015 19:13

Av Elin - 30 januari 2015 17:13

 

Av Elin - 30 januari 2015 16:17

Kan just nu inte blogga från datorn då det är något med min sida, eller bloggplatsen...så fort jag trycker där jag ska blogga så kommer det fram en sida med lite text. Hm..hoppas att det löser sig snarast!

Någon mer som har samma problem?

Ovido - Quiz & Flashcards