elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Hemma!

Av Elin - 29 januari 2015 09:34

Stannade hemma idag då jag fortfarande har huvudvärk, är illamående med för den delen men det går allt över! Ska se till att ta det extra lugnt idag och dricka mycket vatten så får vi se om det ger sig - bara och hoppas på det bästa! :)

Tror att det beror på att jag haft mycket senaste tiden inom skolan och mig som gjort mig helt slut, både fysiskt och psykiskt! Så det ska bli skönt med att vara LEDIG i helgen och bara njuta av ledigheten och inte behöva tänka på skolan :)

Just nu ligger jag och kollar på tv ska väl kanske försöka sova lite och sen få i mig lite frukost.
När huvudet lugnat sig lite ska jag kolla era bloggar så har jag det gjort för dagen och kan tänka på svenskan tills imorgon!

Önskar er en fin torsdag <3 Kram

 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

29 januari 2015 11:52

Krya på dig! :)

http://spontan.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

29 januari 2015 16:48

aww massa massa krya på dig hälsningar till dig från mig!
Ta det lugnt idag och hoppas att du mår bättre snart!


SV;aww tack underbara Elin♡♡♡ loveu!!

TUSEN kramar till dig Elin!! Vet inte vad jag skulle göra utan dig, loveu!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

29 januari 2015 17:09

Krya på dig finaste <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 januari 2015 21:23

Usch din stackare! Lider med dig! Jag har också haft sån migrän i veckan som nu släppt :)

Tror också det handlar mycket om det du skriver. jag har faktiskt loggat ur från sociala medier och mår nu mycket bättre.

Sv: tack fina du! de värmer så =)) mitt skov har gett med sig! Äntligen, börjat dricka te igen, ett örtte från ledins som ska var väldigt nyttigt (nässlor fänkål mm) vet inte om det beror på det, men jag är tacksam!

Hoppas du mår bättre snart Kramar i massor

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards