elin-mylife

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Elin - 29 januari 2015 18:49

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera er lite tidigare då jag vill ha en fri kväll från datorn och allt sånt. Vill ha en kväll tillsammans med mamma och pappa, se på tv och bara ha det mys!

Ska hinna duscha och läsa igenom svenskan en gång till nu efter jag uppdaterat er då mamma och pappa är och handlar just nu (men de kommer nog hem snart!) Så är jag redo för morgondagen.


Har haft en kämpig dag med huvudvärk - har det fortfarande. Det bara värker och värker och det går inte över, haft ont i huvudet i snart en vecka och det känns inte kul alls! Jag vill inte heller ta en tablett, även fast att det kanske hjälper en liten stund, men då har jag hellre huvudvärk tyvärr.

Ska be mamma massera mina axlar då jag är spänd i hela kroppen och har massa muskelknutar på ryggen och nacken...inte det roligaste då jag får ont och är helt stel!


Tagit det lugnt hela dagen idag, tittat på tv och film för det mesta. Försökt sova men det har inte gått. Hoppas att jag får en bra sömn inatt så att jag kommer upp imorgon och orkar dagen    måste iväg oavsett om jag har huvudvärk. Måste lämna in spanskainlämningen, göra idrottsprovet och sedan så ska vi skriva svenskauppsatsen imorgon - är sjukt nervös!!! Håll gärna tummarna för mig är ni snälla♥ 

Efter det är det helg och det är riktigt skönt - LEDIG från allt och slipper tänka på skolan överhuvudtaget i helgen   sen på tisdag är vi också lediga - JIPPIE!


Vad ska ni hitta på för kul i helgen? 


Önskar er en underbar kväll ♥

Av Elin - 29 januari 2015 16:40

 

Gjorde ett snabbt collage av vad jag skulle vilja ha - därför det ser lite tomt ut xD..men ska göra ett till collage med kläder någon dag tänkte jag som ser lite mer prioriterat ut :) 


Hoppas att ni haft en fin dag!<3

Av Elin - 29 januari 2015 10:50

1 drink

Du behöver:
Fyra/fem stora jordgubbar
2-3 dl mjölk

Gör så här:
1. Ta i jordgubbarna i en skål - mixa dem.

2. Ta i mjölken - mixa!

(Om ni vill ha drinken lite kallare eller godare så tar ni i glass)

Klart!
Smaklig måltid :)

 

[Bild]

Av Elin - 29 januari 2015 09:34

Stannade hemma idag då jag fortfarande har huvudvärk, är illamående med för den delen men det går allt över! Ska se till att ta det extra lugnt idag och dricka mycket vatten så får vi se om det ger sig - bara och hoppas på det bästa! :)

Tror att det beror på att jag haft mycket senaste tiden inom skolan och mig som gjort mig helt slut, både fysiskt och psykiskt! Så det ska bli skönt med att vara LEDIG i helgen och bara njuta av ledigheten och inte behöva tänka på skolan :)

Just nu ligger jag och kollar på tv ska väl kanske försöka sova lite och sen få i mig lite frukost.
När huvudet lugnat sig lite ska jag kolla era bloggar så har jag det gjort för dagen och kan tänka på svenskan tills imorgon!

Önskar er en fin torsdag <3 Kram

Ovido - Quiz & Flashcards