elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

Bara och träna på tills imorgon och fredag..

Av Elin - 28 januari 2015 18:07

Har muntligt i svenska imorgon om en kung, jättesvårt. Sen på fredag ska vi ha en uppsats om samma kung!!
Hm..bara och läsa på och hoppas på det bästa nu alltså!

Har er dag varit bra? <3

 
 
Sofia

Sofia

28 januari 2015 18:27

Fy för muntligt!! Gillar verkligen inte det, ja kan lätt prata inför folk men då ska det vara något jag vill prata om :D

Ska hålla tummarna för dig <3

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

28 januari 2015 18:37

nej vad jobbigt!! Mina hjärna & kungar passar verkligen inte ihop, blandar ihop allaXD
Stort lycka till till dig Elin, det kommer gå jättebra, du är såååå grymm!! BÄSt är du!!

SV1; Hhhaha jaaa håller med!
Hhaha ja så kan det ju vara^^♡ Tycker bara det är så orättvist med folk som är pigga på morgonen hahahahXD

Elin, du är den bästa som finns♡ Håller med, tillsammans är VI starka!! :*
Loveuuuu!!!!!

Massa kramar♡♡♡♡♡♡ Hoppas du också har en jättebra dag!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 januari 2015 19:35

USCH! Låter inte alls roligt men jag tror du fixar det :)

Min dag har bara varit bra :D

Kram<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 januari 2015 19:43

Åh det är så roligt att höra att du blir inspirerad <3 Blir så glad :D

Jag är bara allmänt glad haha inte varit såhär glad på länge och vet inte ens varför jag mår så bra men allt känns bara toppen :D

Antar att allt äntligen vände från det dåliga till det bra :D Kramis!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 januari 2015 19:45

Hehe ja det är verkligen skönt med studiedag på fredag :D Men ska ta tag i en hög med plugg så jag blir klar med inlämningar o så ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

28 januari 2015 19:47

Ja det förstår jag :) är ni lediga på tisdag med?
Plugga bara inte för mycket när du väl är ledig ;)

 
natalia

natalia

28 januari 2015 19:51

Nä på tisdag har jag frilufsdag ;) Ska åka skridskor då ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

28 januari 2015 20:02

Sv: Tack så mycket!<3 Vad roligt att höra**

Har känts bättre idag, skönt :)
Hoppas du haft en bra dag! :)

aha Muntligt .. Kungar var inte min grej i skolan!
Hoppas det går bra, ska hålla tummarna!<3

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards