elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 januari 2015

STRÖMAVBROTT!

Av Elin - 27 januari 2015 20:53

Kommer tyvärr inte kunna uppdatera er idag då vi just nu har strömavbrott och om det inte kommer tillbaka före nio så kommer jag gå och lägga mig - ber om ursäkt för det!

Så kommer svara på dem sista kommentarerna imorgon och kolla era bloggar då!
_________
Har haft en bra dag idag!

Skulle gjort idrottsprovet idag men det blev inte av för alla hann inte, men det blir på fredag istället!

Sedan så gjorde jag det muntliga i spanskan, var skit nervös, skakade och allt men det gick bra! Jag råkade säga "yeah" ca sju gånger istället för "Si" och så kommenterade läraren det och sa "Du pratar engelska du istället för spanska" skämdes ihjäl, men höll också på och dö av skratt xD HAHAHA DÖR
Kände mig jättenöjd för min insatts, och nervositeten släppte efter en stund. Resultatet blev ett C. GAAH! Blev så jävla glad och jag känner mig supernöjd - kunde inte gjort bättre!!!
Engelskaförhöret gick superbra med :)

Haha brandlarmet i skolan gick säkert 20 gånger idag xD dock fick vi bara gå ut två gånger av dem 20 då de höll på och testa larmet..kände "aa bra" xD
På mattelektionen hade vi ingen lärare, väldigt skönt men jag satt ändå och jobbade (då alla andra typ struntade i det "host host")

Gick ej till kuratorn idag då man måste be om en tid, så ska försöka gå till skolsystern imorgon istället och börja där! Sedan så får jag be om en tid med henne. :) känns skönt, speciellt när man har vänner som stöttar en!

Onsdag imorgon! Slutar tidigt och då blir det bara en grej och plugga på, (om inte vi blitt klara med NOn så vi måste träna på det)..ska kanske försöka komma iväg på en promenad, annars bara ta det lugnt och kolla bloggar å allt! :))

Kram på er - hoppas att ni haft en fin tisdag <3

 
 
Linn♡

Linn♡

27 januari 2015 22:02

SV1; JAAA precis så!!! Man orkar ju knappt!!! ...
Jo ja läxorna dem finns ju hela tiden, men jag planerar och ser till så att man inte får allt i sista dagen eller på en och samma gång. Men läxor suger, så är det bara...

SV2; Åh vad bra! Det kommer gå super bästa du♡♡

ÅHHHHH gud vad duktig du är Elin!!!! Jättebra att spanskan gick super!! DU är såå himla bäst Elin, du är grym!!! DU ÄR VERKLIGEN BÄSt, kämpa på så så kommer du gå långt, väldigt långt, det ska du veta!!!


TUSEN kramar till dig♡♡♡♡♡ Loveu!!!
Åh har du också snapchat, ska vi adda varandra? :D ♡ Jag heter: linnselusan

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards