elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 januari 2015

Veckans låt ♥

Av Elin - 25 januari 2015 10:30

Jag är kär i denna låten! :D


Önskar er en fin söndag!♥

 
 
Linn♡

Linn♡

25 januari 2015 10:47

Förlåt att det tagit så lång tid att svara på alla dina underbara kommentera..men har verkligen inte haft tid! ♡♡ Men du ska veta att dem betyder så sjukt mycket för mig, DU betyder så sjukt mycket för mig. ♡
Kan knappt fatta att du har suttit och läst igenom ALLA min inlägg.....


SV1; Tack underbara & bästa ELin!!! Du är världens bästa!!
SV2; Som tur var hade vi inte SO reflektionen då tiden "rann iväg" hahaha! Så skönt;)) Men tack så jätte mycket:*
SV3; Ah eller vi börjar 9.10, vilket är vår senaste dag att börja♡♡ Så jag skulle kalla det lite sovmorgon:)) Så skönt hehehe

Aw tack så jätte mycket, detsamma till dig! I helgen har jag då varit på tjejkväll igår och idag ska jag spela 2 matcher^^ Vad ska du hitta på idag? :D
SV4; AHAHHHAHHA omg nej, ingen kille i könXD ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Du är världens finaste Elin♡♡♡♡♡♡ Du är det!!

TUSEN miljader kramar till dig Elin♡♡ vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Hoppas d får en jättebra dag idag<33

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

25 januari 2015 11:00

Alla hans låtar är så bra! =)

Sv: tycker absolut du ska investera i Batiste torrshampo!

Sen handla det på typ rusta el öb! De är billigast!

Går du in på kicks, åhlens etc får du betala 70-80 spänn för samma sak som kostar 29:90 på rusta/öb!

Ibland har även h&m extrapris på Batiste till ett rimligt pris :)

Jag kan också säga att Batiste är lätt den bästa torrshampo där ute, testat många innan.

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Elin Almqvist

Elin Almqvist

25 januari 2015 13:07

Jag bor precis bredvid ett berg med massor av backar så det blir ju ofta att man åker en hel del ;) Ja det är jätte härligt med sånna människor!
Ja det får man hoppas!

Har allt varit bra med dig denna helg? Snart ny vecka med nya tag!

http://Elinalmqvistt.blogg.se

 
natalia

natalia

25 januari 2015 15:20

Så bra låt :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards