elin-mylife

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Elin - 24 januari 2015 23:45

Att få höra i princip hela dagen "Du är så jävla sur" när man bara säger emot mot något elakt tar på en. Och det har det gjort på mig idag. 

Ida har varit så dryg mot mig idag och jag försökte försvara mig och säga emot henne och då får jag bara höra att jag är SUR när jag inte är det ett dugg! Jag blir såklart sur därefter, och när jag fått höra det ett antal gånger idag har gjort mig helt slut och tom i kroppen. Sist var för kanske tjugo minuter sen och jag var först sittnas i soffan och sen sprang jag in på mitt rum, kände mig så jävla - jävla skit tårar.

Sedan om man inte får hjälp av ens föräldrar, då känner man sig bara ännu mer ivägen och helt..otillräcklig.


Ingenting känns kul längre. Skolan går åt helvete då jag har så jävla mycket läxor som tar kol på mig, jag pluggar och pluggar och det slutade med att jag bröt ihop i eftermiddags. Och nu på kvällen fick jag utskällning av mamma för att jag aldrig tar ledigt från skolan utan bara pluggar - Men vad ska man göra när lärarna bara ÖSER på en med läxor och prov?! Men det kanske är lika bra, lika bra att jag skiter i skolan och alltihopa...


Jag skakar. Fryser. Gråter. Svettas. 

____________

Dagen hos Alice igår var jätterolig! Vi gjorde faktiskt inte så mycket men ändå blev den sjukt lyckad! Vi spelade GTA, kollade videos, snackade, skrattade mm.

Dock fick jag en sådan magvärk mitt upp i alltihopa. Känslan av att jag nästan skulle dö var nära. Det bara smärtade och smärtade, då jag först trodde att jag skulle behöva åka hem. Men jag klarade mig efter ca sju timmars smärta. 


Kunde först inte somna då jag hade så ont i nacken vid höger axel, för igår morse vaknade jag tidigt och kände mig stel där så jag "tryckte upp" armen och så fick jag VÄRSTA smärtan. Asså det var inte sant vad ont det gjorde, kändes som att bryta en arm - om ni vet hur det känns. 

Men jag somnade tillslut...


Om en stund ska jag ta och lägga mig. Se på familjen annorlunda, men först ska jag skriva av mig och klart med Sara. Fy fan vad det känns bra med och ha henne..<3 


Hoppas att ni haft en bra dag! Godnatt ♥

-

Av Elin - 24 januari 2015 10:00

 

Skapa flashcards