elin-mylife

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Elin - 20 januari 2015 21:26

Tänkte att jag skulle uppdatera er lite snabbt då jag verkligen haft fullt upp hela dagen idag, tillsist fick mamma panik över mig och mitt pluggande så jag fick sluta. Haha, så omtänksamt av henne men jag vet själv när jag bör sluta och fortsätta. Dock kan det komma i en överdrift ibland, men jag kan inte rå för det då dessa grejer är sjukt viktiga!


Har pluggat massor med läxor, både matte, spanska och svenska. Nu är jag i fas i alltihopa, typ - men nu behöver jag bara öva lite och träna på svenskan och spanskan resten av dagarna så har jag allt under kontroll tror jag.


(Var tvungen och ta en halvtimmes paus mitt i inlägget för pappa åkte i diket med sin bil och vi var tvugna och fixa upp den - HAHAHAHAHAHAHH) Så jävla kul 

 


Haft en fin dag i skolan, dagen över huvudtaget, bara att man varit sjukt trött men det gjorde inte så mycket!

Imorgon är det onsdag, matteförhör och sen efter skolan så ska jag följa med Hanna hem. Jättekul verkligen då det var SJUKT LÄNGESEN vi hittade på något!!! När jag kommer hem kanske det blir lite pluggande, jag har ingen aning. 

Men uppdateringen kommer vara låg, svara på kommentarer/titta på era bloggar med då jag som sagt har fullt upp men jag ska försöka med så mycket jag kan! Lovar er det :*


Godnatt å sov gott!♥ Hoppas att ni haft en fin dag!!!

Av Elin - 20 januari 2015 10:53

Har just nu en 10 minuters rast mitt i NOlektionen. Har lektion till halv tolv, sen klassråd till tolv. Värsta drygt!

Slutar tio i fyra i skolan så sen ska jag hem och plugga matte, svenska och kanske lite spanska.. Mycket nu, men tror att jag kommer fixa det :)

Kommer bli ett sent inlägg, ska försöka kolla era bloggar!

Ovido - Quiz & Flashcards