elin-mylife

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Elin - 17 januari 2015 17:02

När man varit deppig och trött en hel dag känner man att man verkligen vill höra något fint om en eller något kul och det fick jag precis, som gjorde min dag! Jag fick höra av min mamma från min kusin, "Säg till att Elin ska följa med!!" och det värmde så sjukt mycket i mitt hjärta! Man vet då att man betyder något och finns i andras tankar, att jag inte är den som jag trott, att jag är dum och ett ensambarn. Utan att det vänt.. 


Jag blev verkligen glad och höra det - det gjorde min dag till något helt annat! <3



Ikväll ska jag, mamma och pappa åka till min kusin och moster och vara där hela kvällen. Vi ska väl inte göra något speciellt förutom att träffas, prata, skratta och bara umgås överhuvudtaget! Något som jag verkligen ser fram emot just nu.

Kommer bli väldigt dåligt med uppdatering ikväll men det blir så, jag har mitt och jag måste få göra det jag vill utan att bara tänka på bloggen, tyvärr.


Annars idag har jag pluggat både lite engelska, spanska och svenska. Känns jätteskönt att jag gjort något på alla läxorna, men jag ska försöka att plugga lite mer engelska innan jag fixar mig klart och vi drar iväg!

 

Önskar er en fin kväll♥

 

Av Elin - 17 januari 2015 11:56

Nu ska jag plugga lite engelska, vi får se om jag tar lite tid åt spanskan och svenskan. Men vi får se vad jag orkar och vill!

Önskar er en fin lördag <3

Ovido - Quiz & Flashcards