elin-mylife

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Elin - 15 januari 2015 20:49

Internetet har strulat och strulat ända sen jag kom hem idag iprincip, märkte det när jag gjorde lite läxa så jag fick hoppa in i böckerna istället. 

Fick gjort både NO, spanska och svenska. Känns bra men jag är så stressad för allting..speciellt svenskan som jag ska kunna, göra en uppsats på om två veckor. Sedan spanskan som vi ska skriva en uppgift och göra en muntlig redovisning om, samma vecka. 

Vi har också massa andra läxor som kommer emellan, och om det blir ännu mera så kommer allt gå åt helvete känner jag just nu..jag får verkligen panik!


Hela helgen kommer gå åt massa pluggande, både spanska, svenska och engelska - kul att jag bara har språk att plugga på xD måste nog också städa mitt rum för det ser ut som ett ruckel..och om isen är borta och om tiden tillåter ska jag försöka mig på en promenad också! 

Vad ska ni hitta på i helgen? 


Har inte haft lika ont i magen idag men det kommer då och då och smärtar till. Har mest varit illamående, men det rullar på. 
Jag mår förövrigt bra. Väldigt trött, men det är inte ovanligt då jag somnar sent på kvällarna och måste gå upp tidigt dagen efter, sen att jag har skolan på dagarna.


Nu ska jag borsta tänderna och sova! Godnatt å sov gott♥

Av Elin - 15 januari 2015 16:16

Vårt internet strular JÄMTEMYCKET och kan jag inte få upp en sida på datorn, så jag vet verkligen inte om det blir mer uppdatering idag och svar på era kommentarer! Får försöka uppdatera er på mobilen om det är så, men nu blir det mer plugg..

Kärlek till er.

Ovido - Quiz & Flashcards