elin-mylife

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Elin - 13 januari 2015 20:26

Har varit en underbar dag och den slutar lika så! Tisdagar som brukar vara sega och tråkiga vände till något bra och snabbt..dagen bara rusade fram och humöret var på topp! Vet verkligen inte varför dagen gått så fort fram och att jag haft ett glatt humör, för inget speciellt har hänt alls - eller har det?    


Gjorde matteläxan förut och jag vet inte vad jag känner inför förhöret imorgon..det är så svårt och jag kan nästan ingenting! Antingen går det bra, eller så går det åt helvete - det är bara och välja liksom! Se det positiva eller det negativa. 

Jag ska försöka! Jag vill kunna detta! Imorgon ska jag fan klara det...

_______

Imorgon är det REDAN onsdag - dagarna bara rullar förbi! Vi slutar tidigt och då ska jag försöka ta mig ut på en promenad, kanske t.om en springtur om isen smält - fast visst kan jag gå ut nu med, om jag vill bryta benen xD HAHAH

Om jag har läxor och göra får jag försöka göra det med! Hm....



Nu ska jag fixa ett inlägg, därefter tar jag kvällen från allting! Ska försöka kolla in dem sista bloggarna, men annars gör jag det imorgon då jag nog har tid med det!   


Varma kramar♥

 

Av Elin - 13 januari 2015 19:19

  Klicka på bilden för och komma till bloggen!   

Ha en fin kväll!♥



Av Elin - 13 januari 2015 17:07

Vad hittar ni på?

Hoppas att ni haft en fin dag :))

Ovido - Quiz & Flashcards