elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

Snölykta

Av Elin - 10 januari 2015 23:19

Snöat i princip hela dagen och jag var inte ute någonting idag förens förut ikväll då jag frågade pappa om det var "kramsnö", gick då ut och gjorde en snölykta.

Var säkert ute i någon timme då snöbollarna åkte av i princip hela tiden å sen att ljuset slocknade för att det blåste så..xD 

          
Dock regnade det förut så skulle inte förvåna mig om snön är borta imorgon bitti igen..så jävla trött på att snön inte kan få ligga kvar utan att regnet bara ska komma och förstöra det fina, sen att det blir kallt och halt så man sliter sig och slår sig!


Haft mer och göra än att ta det lugnt idag. Pluggade på svenskan, dock inte så mycket då jag ska strycka över det som jag tycker är bra, och det är riktigt svårt..men ska ta en liten stund imorgon med till det så att jag kommer en bit. Vattnade blommor och småpysslade lite både med bloggar och internet överhuvudtaget. 


Mer ikväll blir det inte, ska fixa mig till sängs alldeles strax, är sjukt trött!

Hoppas att ni alla haft en fin dag, för det är ni värda!♥

________

Dagarna bara rullar på, imorgon är det redan söndag och snart början på en ny vecka.

Imorgon blir det kanske lite plugg, men för det mesta ska jag bara ta det lugnt då jag tror att nästa vecka kommer bli FULLT upp.. ska nog försöka komma ihåg att fixa ett tidsinställt i alla fall!   


Godnatt mina fina! Tack för idag♥

 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

11 januari 2015 10:50

Åh så fint det blev! :)

http://spontan.blogg.se

 
Linn

Linn

11 januari 2015 11:30

Åh vad roligt med kramsnö!! Så fin snölykta också <33 Själv fick jag strömavbrott pga den hårda stormen som är haahahahXD men nu har vi ström:))
Vad bra din dag lät! Bra av dig som pluggar o planerar så bra<33
Ja dagarna verkligen bara rullar på....Hoppas du får en jättebra söndag idag<33
Sv; Jag bakade en kaka som heter "majakaka" det är ungefär en sockerkaka fast med en glasyr på som är gjort av grädde,smör o socker! Jättegod verkligen<33

Tusen kramar till dig! Loveyou!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

11 januari 2015 11:50

Så mysigt med en snölykta!!

http://maddisenj.se

 
natalia

natalia

11 januari 2015 13:57

Så fin lykta :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

11 januari 2015 16:15

Oj vad fin lykta :D

Det blev sådär faktiskt, blir inte alls så mkt som ja vill fast ja sitter i 50 min, får nog ta 60 nästa gång kanske :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

11 januari 2015 19:52

*Hahaa.. sorry för en tom kommentar! Min dator ville inte hänga med!XD *

Jättefin snölykta! Dom är ju så fina när dom lyser! =D
MASSA KRAMAR FINA DU!<33

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

12 januari 2015 13:56

Så fin snölykta ♡ ....

http://frunsblogg.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards