elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 januari 2015

Önskar er en trevlig helg! ♥

Av Elin - 9 januari 2015 23:30

Jag trodde inte att jag skulle bli så rädd när jag såg dig. Allt bara stannade upp när jag såg dig sittandes där. Jag hade absolut inte tänkt på att idag är dagen då vi har lunch samtidigt, att det är nu vi måste mötas...jag fick sitta själv medans Alice och Amanda hämtade mer och äta, jag var så rädd, så rädd för att du skulle komma fram till mig och säga något eller prata! Jag bara satt där, helt livrädd - är det verkligen så man ska behöva känna i skolan? 


Har så otroligt ont i magen! Har haft värk hela dagen och redan andra lektionen visste jag inte om jag skulle palla med mer, men jag beslutade mig att stanna kvar i skolan då jag inte får missa något speciellt inte för värk! Gick hyfsat bra tills sista lektionen..skulle följa med Jonna och Alice hem men jag satt och tänkte om jag verkligen kunde göra det för det bara värkte å värkte och värkte.. Jag följde i alla fall med Jonna och Alice hem då jag kom i andra tankar och jag slapp tänka och lida. Var superkul och jag ångrar verkligen inte att vi hittade på lite tillsammans!

Dock så börjar det som sagt nu igen med värk, huvudvärk, feber och illamående.


Blir inte mer än att se på film nu ikväll innan jag ska sova, försöka hinna svara på någon kommentar med kanske! Resten tar jag imorgon då jag då med får kolla in era bloggar och allt. Ska då med plugga lite svenska som jag tog med mig hem. Vi skulle inte ta med något hem men jag kände att om vi ska ha uppsats om detta om några veckor så är det nog bra om jag läser på och fixar lite granna! Bra med om jag skulle bli sjuk någon dag då vi har svenska så jag ligger ett steg före. Känner mig nöjd att jag tog det beslutet. Kanske det blir en promenad med? Vi får helt enkelt se vad som händer imorgon! 


Jag har haft en rätt så bra dag i skolan idag, mycket skratt och glädje!

Känner mig nöjd att vara tillbaka i skolan, till kompisar och att ha saker och göra på dagarna - men det andra kan vi fet glömma!  jag är redo för ett nytt år, för nya äventyr, skratt, glädje och upptäckter! Och allt detta har jag redan uppfyllt hittills..:) 

____________

Igår försökte jag göra något hemskt. Något jag inte står ett dugg för men känslan var så himla "skön" och det kommer den dagen då det händer igen.. så fort jag vet att jag är ensam..jag vill inte, men när jag blir ensam så tar tankarna över och jag försöker göra det som är "bäst" för mig. Jag vet så jävla väl hur fel det är, hur jag börjat men på något sätt kommer tankarna och trycker på mig att det är bra, att jag mår bättre av det. Men vad händer om mamma kommer hem nästa gång och hör mig, hon kommer skicka mig direkt till en kurator! Och om det inte är för vad jag känner nu och vad som är bästa för mig så är det nog bra om jag går dit innan det blir värre...


Hoppas att ni haft en underbar dag ♥ imorgon kör vi på en ny dag. En dag då jag ska hitta på massor och ha en underbar dag   

     



 
 
SofiA

SofiA

10 januari 2015 00:16

Du måste prova, as gott :D :D

Spännande att bli polis, många säger att ja borde blivit det för jag är såpass tuff men tror dom pratar skit :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

10 januari 2015 00:50

Så ska du verkligen inte behöva känna dig i skolan....önskade att jag kunde göra något åt det....Men tur att du har så fina vänner♥♥ Bra beslut du gjorde som gick med dem och hade roligt:))) Men tyvärr så himla tråkigt att du mår dåligt, men värd och allt:( Påväg att bli sjuk?? Hoppas verkligen inte det! Utan hoppas att imorgon (idag hahahaha) när du vaknar att du mår mycket bättre & allt sådant♥♥

Vilka tankar du än kommer på och vad som än händer måste du alltid veta om det att du är bäst, jag menar det! Din personlighet Elin är helt underbar, så himla snäll som du är är helt otroligt, så himla omtänksam som du är.....♥ Den texten som var "överstryken"....förstod inte helt, men hoppas det blir bättre.

Underbara & världens bästa Elin, massa kramar till dig♥♥♥♥♥♥♥ Loveu!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

10 januari 2015 01:06

Inte roligt att du mår dåligt, krya på dig!!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

10 januari 2015 10:35

Men Gud vad gullig du är, tack fina du!! Hoppas du får en fin lördag nu

http://maddisenj.se

 
Ebba

Ebba

10 januari 2015 13:06

Du ska verkligen INTE behöva vara rädd på skolan!<3 Ingen borde vara det, om någon ska vara rädd så är det inte du!<3

Tråkigt att du inte mår något vidare, du får krya på dig finis!<33 :*

Blev så ledsen när jag läste det du skrev som du har strukit över.. Fina, underbara, bästa, söta, snälla, omtänksamma Elin!<3
Jag tror kurator skulle vara bra, hur jobbigt & fel den är låter.. Jag har själv gått till en kurator på skolan, jag tycker att det har hjälpt mig att ha någon där, kunna prata med någon om vad man vill..<3

Jag finns här om du skulle vilja skriva finis!<3 Bara att säga till, har både Kik & FB som jag kan ge ut om du vill prata..<3 :*
Love U!<3 :*

Ha en underbar dag finis!<33 Kramis!<33 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
emelie

emelie

10 januari 2015 21:01

hur är det med dig fina ? "/ du har min kik så om det är något som är fel så skriv gärna, finns här <3

http://emeliekangstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards