elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

Min dag!

Av Elin - 7 januari 2015 12:30

Haha usch vilken ska jag ta? XD

 
 
Annie

Annie

7 januari 2015 12:45

Haha :) Usch, det var inga roliga alternativ! ;)

Ha en fin dag du med**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

7 januari 2015 12:46

Usch! Haha, jag skulle inte valt någon! ;)

Sv 1; Åh tack fina du!<33 Ja, det var riktigt gott! ;) <33 :**

Sv 2; Gud vad kul med snö! Så glad att vi i alla fall fått ha kvar våran även fast det inte varit några mängder! ;) XD <33

Detsamma finis!<333 Du & Linn är grym på att peppa mig!<33 Ni är bäst!<33 :**

Precis! Bara vara hemma och inte göra ett dugg! ;) Fast det blir nog bra ändå, rutinerna är ju helt borta & man sover när man vill osv på loven! ;)

Jaa, det är lite segt.. Men men, får hoppas dom kommer snart! =)

Awwww, det ska jag absolut göra! Vi sköt upp färgningen till idag istället, så ska absolut ta en bild och lägga upp senare!<333 :***

Sv 3; Jaaa... vart tusan försvann lovet?? Känns som att detta lov gick fortare än vanligt.. =(

Awww tack finis!<33 Blir så glad att höra sånt!<333 :**

Tack, jaa.. det får duga så länge! Blir väl mer med tiden! ;) =) <33

Ha en underbar dag sötis!<33 :* Massa kramar!<33

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

7 januari 2015 13:00

Haha ojdå, det frågan de ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

7 januari 2015 14:03

Svar: Ja, det blev en mjukstart .. blir ju lika lång/kort vecka för mig ändå, eftersom jag vanligtvis är en dag ledig/vecka .. =)

http://www.mizca.se

 
Linn♡

Linn♡

7 januari 2015 14:08

ahhahah ojojXDXD uschXd

Hoppas du får en toppen dag♡♡♡♡ Loveuu

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards