elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Sova räv.. - panikattack

Av Elin - 4 januari 2015 22:11

Begav mig just till sängen och tänkte att jag skulle fortsätta kolla på filmen, men innan det borstade jag tänderna och tänkte mig att jag skulle uppdatera er så har jag det ur tankarna!


Har haft en grym födelsedag som startade bra och bara fortsatte så. Var en sådan positiv energi överallt, glatt humör och fint väder. 

Födelsedagen startade redan vid tolv inatt åt den första grattishälsningen, därefter fortsatte det komma in fler och fler. Det fortsatte bara plinga in på facebook och på bloggen.

Startade dagen tidigt, vid åtta. Jag funderade på om jag skulle gå upp eller inte..jag stannade kvar och kollade lite på mobilen. Plötsligt hör jag att familjen är på väg in så jag tar bort mobilen och slänger mig under täcket och sover räv..dock var jag inne på facebook (hehe) så dem visste att jag var vaken   

Blev frukost på sänga och under lunch var det så fint väder så vi tog oss en promenix! Underbart var det och komma ut och få röra på sig. Vi gick till en damm och det var det 1 dm is så vi åkte "skoskridskor". Perfekt och åka skridskor ju!!!


Efter en stund när vi kommit hem började folk sakta men säkert komma..vi fikade och pratade. Mer än så hände väl inte! Dock fick jag en sådan panikattack för att jag skulle sitta och öppna paket och folk satt å stirrade..så himla obehagligt, men också pinsamt...

Resten av kvällen satt jag bara och tog det lugnt!

__________

Imorgon hoppas jag på fint väder så att jag antingen kan komma ut på en promenad eller cykeltur! Man får ju köra nu när man inte behöver hjälm   blir väl inte mer än så då det bara är 3 lediga dagar kvar, måste ladda upp batterierna!


Vill tacka ALLA för dem fina gratulationerna! Så himla fina och omtänksama är ni ska ni veta!♥ Det betyder otroligt mycket för mig. TACK! 


Ni får nu ha en fortsatt fin kväll! Många kramar och godnatt♥

 
 
Linn♡

Linn♡

4 januari 2015 22:51

Åh låter som en perfekt födelsedag<333 UNDERBART! Blir så glad för din skull.! iihhh graaaaattttiiiiss sssss underbara duu!! Bra väder, härligt umhänge (stavning? haha) , och ja allmän toppen dag verkar det som:))

Miljoner grattis till dig ELin, älskar dig!! Sååå himla glad för allt!!!!! GRATTIIIIISS UNDERBARA DU!!
Tusen grattiskramar till dig <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

4 januari 2015 22:57

Sv; Haha, skönt att höra att man inte är ensam! <33 ;) :**

Ja, förstår precis vad du menar! Det är så himla mysigt & tryggt!<33 :* ;)

Ja, helt okej dag! =) Ja, precis! Bara därför så ska jag jag dra ut imorgon, har bestämt mig för det nu! ;) <33 Måste jag gå själv så gör jag det- Jag SKA ut! <33 ;) :* XD

Aww! Så lite så fina du!<33 :**

Massa kramar fina du!<33 Sov gott!:*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
CAICAIS.BLOGG.SE ~

CAICAIS.BLOGG.SE ~

5 januari 2015 01:42

sv; ja eller hur :)
låter som en bra födelsedag, så bra att du är nöjd!

http://caicais.blogg.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

5 januari 2015 09:38

Grattis i efterskott tjejen! Härligt att du hade en fin dag!

http://maddisenj.se

 
Lotta

Lotta

5 januari 2015 12:44

Sv: Ja, det var de verkligen! :)

Grattis i efterskott!!! :D

http://olesenstjej.blogg.se

 
Maria

Maria

6 januari 2015 00:10

Grattis grattis igen!
=)

Vad roligt att du haft en fin födelsedag :)

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards