elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

15 år!

Av Elin - 4 januari 2015 09:00

Grattis till mig! 


Idag är man ett år äldre. 15 år.

Låter fan helt sjukt och säga att JAG är 15 år.. Hur kan jag vara det? Känns verkligen inte som det. 


Det är nu allvaret börjar! Det är nu jag får cykla utan cykelhjälm. Straffmyndig. Köra moppe, och ja..xD - Byxmyndig HAHHAAHAH..min humor alltså! xD

Har blivit så nervös för denna dagen..tänk om jag cyklar utan hjälm någon dag så kommer polisen och tar mig och dem tror inte på mig att jag är 15..? eller att det händer andra grejer som jag åker dit på. Jag är så jävla nervös för det här! Jag vill fylla år men ändå känner jag att jag kunnat stanna i den åldern jag var i...

Hur kände ni för det här och att fylla 15? 

 

Blir lite firande för mig idag under eftermiddagen, både med familj, farmor och farfar! Kommer bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det - om det inte händer som förra året...men nu är farmor och farfar här så allt ska vara lugnt. Fy fan vad glad jag är för att dem finns !!♥

Kommer bli dålig uppdatering... 

 

Jag önskar er alla en underbar dag!♥

 

 

 
 
Annie

Annie

4 januari 2015 09:41

Vad roligt att höra Elin!<3 det är du värd:)**

Jag hade en bra dag igår, tränade och tog det lugnt ;)
Måste verkligen plugga idag, känns sådär .. Men lika bra ta tag i det ordentligt nu ;)

Åh ett stort GRATTIS till dig på din 15-års dag vännen!**
Minns knappt hur det var ;) var så längesen haha, sen jag fyllde 15, men jag såg nog framemot det då! ;):)

Ha en fin födelsedag! :)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

4 januari 2015 11:03

GRATTIS BÄSTA,UNDERBARA,FINA DU!!!<333 Hoppas du får en riktigt fin födelsedag!<33 :***

MASSA GRATTIS-kramar!<333 :***

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

4 januari 2015 11:55

Idag är det verkligen ingen vanlig dag, för idag är det världens bästa och underbaraste Elins födelsedag, hurra hurra hurra!!!! ♡♡♡
Elin, 15 år, idag den 4 Januari 2014!! WOHOOO!!!
Jag älskar dig Elin och är så sjukt glad för exakt allt, du vet reda om detta här;)) Men jag är verkligen tacksam för att vi träffats och jag har dig som vän!! Åh jag älskar att säga grattis till folk som fyller år och du vet inte hur mycket jag älskar att säga GRATTIS till dig!! <33
Jag ska iväg nu, men kommer bomba dig med grattis under dagen, för man blir så sjukt glad av det, det blir iaf jag;)) Idag är det din dag ELin, ta vara på den!! Nu har du ett helt år framför dig som 15 år-ing, hur grymt? <333 AS GRYMT!
När jag fyllde 15 kändes det inte som en precis stor förändring från 14-15, men håller med allt du skrev ovan;)) ahhaah♡♡

Jag hoppas verkligen att du får en jätte jätte jätte jätte jääääätteeee bra dag!! ÄLSKAR DIG ELIN!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

4 januari 2015 12:45

Stort grattis på din dag! :)

http://spontan.blogg.se

 
Annie

Annie

4 januari 2015 13:09

Sv: Tack så mycket<3 tack för orden och peppen! :)
Varsågod!**

Ha nu en riktigt fin födelsedag! hoppas du får en toppen dag<3

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

4 januari 2015 15:13

Åhh GRATTIS FINASTE ELIN! <3
Hoppas du får en toppen dag! Jag kommer ihåg att jag var sjukt glad över att bli så "stor" haha ;) Att cykla utan hjälm utan att någon klagar på dig var ju så stort haha ;) Älskade verkligen att fylla 15!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

4 januari 2015 16:07

GRATTIS IGEN VÄRLDENS BÄSTA ELIN!! Hoppas verkligen att du har en toppen dag, det är du verkligen värd<333
Loveuuuu!! 15 år nu!! Graaaaatttiiiisssss underbara duu!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

4 januari 2015 18:31

Graaaaaattttiiiiis igen världens bästa Elin!!!!!!!!!<3333 Hoppas verkligen att du har en bra dag loveuuu!!!!!!!!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

5 januari 2015 23:48

Grattis i efterskott fina du! =)

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards