elin-mylife

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Elin - 4 januari 2015 22:11

Begav mig just till sängen och tänkte att jag skulle fortsätta kolla på filmen, men innan det borstade jag tänderna och tänkte mig att jag skulle uppdatera er så har jag det ur tankarna!


Har haft en grym födelsedag som startade bra och bara fortsatte så. Var en sådan positiv energi överallt, glatt humör och fint väder. 

Födelsedagen startade redan vid tolv inatt åt den första grattishälsningen, därefter fortsatte det komma in fler och fler. Det fortsatte bara plinga in på facebook och på bloggen.

Startade dagen tidigt, vid åtta. Jag funderade på om jag skulle gå upp eller inte..jag stannade kvar och kollade lite på mobilen. Plötsligt hör jag att familjen är på väg in så jag tar bort mobilen och slänger mig under täcket och sover räv..dock var jag inne på facebook (hehe) så dem visste att jag var vaken   

Blev frukost på sänga och under lunch var det så fint väder så vi tog oss en promenix! Underbart var det och komma ut och få röra på sig. Vi gick till en damm och det var det 1 dm is så vi åkte "skoskridskor". Perfekt och åka skridskor ju!!!


Efter en stund när vi kommit hem började folk sakta men säkert komma..vi fikade och pratade. Mer än så hände väl inte! Dock fick jag en sådan panikattack för att jag skulle sitta och öppna paket och folk satt å stirrade..så himla obehagligt, men också pinsamt...

Resten av kvällen satt jag bara och tog det lugnt!

__________

Imorgon hoppas jag på fint väder så att jag antingen kan komma ut på en promenad eller cykeltur! Man får ju köra nu när man inte behöver hjälm   blir väl inte mer än så då det bara är 3 lediga dagar kvar, måste ladda upp batterierna!


Vill tacka ALLA för dem fina gratulationerna! Så himla fina och omtänksama är ni ska ni veta!♥ Det betyder otroligt mycket för mig. TACK! 


Ni får nu ha en fortsatt fin kväll! Många kramar och godnatt♥

Av Elin - 4 januari 2015 21:26

Blir att avsluta min kväll med lite film och sen ska jag uppdatera er! :)

Många kramar <3

Av Elin - 4 januari 2015 18:32

1. Vilken dag fyller du år? - 4 Januari

2. Hur gammal fyller du år? -15 år 

3. Får du frukost på sängen när du fyller år? -Ja det får jag! Brukar sova när dem kommer in men just iår sov jag räv. Var vaken och hörde att dem var på väg så slängde mig under täcket xD HAHAH

4. Hur firar du din födelsedag? - Med min familj och släkt..

5. Vad önskar du dig/vad har du fått? - Jag fick träningskläder, pengar, presentkort och halsband! :) är jättenöjd!

6. Tycker du det är roligt och fylla år? - Både ja och nej!

7. Hur ska du fira de här/nästa år? - Idag firade jag det med att min farmor å farfar kom hit, sedan med hela familjen! Vi pratade och fikade. Nästa år blir väl likadant skulle jag väl tro..

8. Hur var/är din födelsedag? - Min födelsedag var suvären! Bästa födelsedagen på länge ska jag säga er! :D Dock fick jag sådan panikångest när jag öppnade mina presenter - hatar när folk sitter och tittar på mig när jag gör något, ex som att öppna paket.. fy fan!

9. Bästa födelsedagsminnet? - Har inte direkt något favoritminne, men det är när mina närmaste är samlade på min dag och vi bara har det trevligt!<3

Av Elin - 4 januari 2015 13:45

 Många kramar♥

Av Elin - 4 januari 2015 09:00

Grattis till mig! 


Idag är man ett år äldre. 15 år.

Låter fan helt sjukt och säga att JAG är 15 år.. Hur kan jag vara det? Känns verkligen inte som det. 


Det är nu allvaret börjar! Det är nu jag får cykla utan cykelhjälm. Straffmyndig. Köra moppe, och ja..xD - Byxmyndig HAHHAAHAH..min humor alltså! xD

Har blivit så nervös för denna dagen..tänk om jag cyklar utan hjälm någon dag så kommer polisen och tar mig och dem tror inte på mig att jag är 15..? eller att det händer andra grejer som jag åker dit på. Jag är så jävla nervös för det här! Jag vill fylla år men ändå känner jag att jag kunnat stanna i den åldern jag var i...

Hur kände ni för det här och att fylla 15? 

 

Blir lite firande för mig idag under eftermiddagen, både med familj, farmor och farfar! Kommer bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det - om det inte händer som förra året...men nu är farmor och farfar här så allt ska vara lugnt. Fy fan vad glad jag är för att dem finns !!♥

Kommer bli dålig uppdatering... 

 

Jag önskar er alla en underbar dag!♥

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards