elin-mylife

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Elin - 3 januari 2015 23:22

Ska alldeles strax bege mig till sängen och sova ut då jag la mig sent inatt igen och var tvungen och rusa upp ur sängen då jag hör att pappa "skriker" till Ida att om vi ska med till Karlstad måste vi fixa oss NU. Innan jag ens hunnit vakna helt flyger jag upp, klär på mig helt yrvaken och fixar mig..

Vi beger oss mot Karlstad och tittar runt lite.


En stund efter att vi kommit hem börjar vi med maten och vi gör ett recept från Sara! Det var jättenkelt och göra å det bara vattnades i munnen när vi gjorde det. Alla möjliga dofter kom in i näsan och vi ska inte prata om hur det smakade!.. Fy fan vad underbart det var!!! Min nya favoriträtt helt klart!  

 

Tog dock inte kort på kycklingen tyvärr men men..   


Vi var barnvakt nu under kvällen åt Dennis då Sara och Linus är borta, var faktiskt riktigt kul! Dock slutade det med att man blev knockad..kände blodet i näsan rinna, dock kom det inte ut tack och lov. Tur var det nog att jag inte ställde mig upp då.

Var inte så farligt men fy fan vad ont en har nu efter xD..

Sluppit tankarna idag och det var tack och lov för att jag haft saker för mig hela dagen - så grymt skönt !!   


Nu ska jag bege mig och tagga för morgondagen.

 

Av Elin - 3 januari 2015 22:51

Haha så roligt och titta på inlägg från ett år sedan..xD Men nu får jag göra lite annan nytta innan det är dags för sängen, och det är snabbt!

Av Elin - 3 januari 2015 14:43

Köpte en sporttröja på stadium outlet. Kostade 50:-..

[Bild]

Den är neonorange men det ser ut som att den är rosa :) superfin och superskön! Dock är den lite för stor men gillar inte för tajt...

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards