elin-mylife

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Elin - 2 januari 2015 22:24

Inte ett skit har man gjort idag heller och jag börjar faktiskt få lite panik för det! För ju mer jag inte har någonting och göra och som håller mig sysslesatt, ju mer tankar får jag och ju längre stannar dem kvar. Jag vill verkligen inte ha tillbaks mina tankar när det gått så OTROLIGT bra i flera veckor! Jag har ju varit både glad, nöjd och så positiv med livet - men självklart ska det komma en liten nedlutning..jag vill INTE! Så imorgon ska jag banne mig få något och göra. Tur som jag har ska vi nog åka till Karlstad och shoppa lite. Mamma är allt en ängel!


Ida fick dock med mig på en promenad runt lunch. Först var jag så osäker och orkade inte alls, men hon tjatade på mig så jag tänkte "vafan, nu kör jag!" Så en tur blev det allt.


Trevlig helg på er! 


Ska inte dröja länge förens jag lägger mig, om jag inte ser på film inatt igen och "host host" är vaken typ hela natten...xD HAHA

Såg ju på Annabelle inatt. Fy fan vad rädd jag blev vissa gånger, blev många jumpscares...men lätt värd och se! :) Tror att det får bli en skräckis inatt igen. Sover på nåt konstigt sätt bättre när jag sett det! 


Godnatt!♥ Hoppas att ni haft en fin dag!

Av Elin - 2 januari 2015 00:23

Hoppas på att man kan sova efter detta. Ska bli spännande och se denna i alla fall!

Godnatt <3

Ovido - Quiz & Flashcards