elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Panikattack - Min babe

Av Elin - 1 januari 2015 22:39

Sitter och håller på och få värsta panikattacken! Jag vet inte vad jag ska göra..vill typ slita av mig mitt huvud! Sist jag fick det var sjukt längesen och det är så himla obehagligt!

Går väl över som allt annat om en stund.


Har annars inte gjort så himla mycket idag. Jag tog en lugn dag då jag för det mesta satt vid datorn och degade, kände att jag absolut var värd det idag! Har ju haft fullt upp i princip hela lovet så det var allt skönt och kunna varva ner. Är ju mindre än en vecka kvar av lovet så det ska bara bli och slappa.

Blödde näsblod som en dåre imorse, inte alls det roligaste då det knappt slutar för mig. Blöder igenom och skit... 


Hoppas att ni haft en fin dag!♥


Imorgon vet jag inte vad det blir, blir väl att slappa lite, prata med mamma om - ja vadå?   tre dagar kvar! Kanske går på en promenad nu när det är mildare..och snön försvunnit...så JÄKLA typiskt när det NU ska vara snö och allt! Blev helt kolsvart ute nu på en gång, lerigt och fult - nä fy fan! 


Blir att svara på kommentarer nu, kolla på någon film med min babe och sen sova  

   

 
 
Maria

Maria

1 januari 2015 23:34

ååå vilken sötis!!! =)

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
CAICAIS.BLOGG.SE ~

CAICAIS.BLOGG.SE ~

2 januari 2015 00:58

sv; tack :D
så söta!

http://caicais.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

2 januari 2015 11:40

ååhhh vad söööööt katt!! ♡ Jobbigt med panikattack...:// :O ♡
3 dagar kvar sa du......hm... jag tror jag vet hahahah :DDDD♡♡♡♡♡ ganska säker på det:DD IT´s YOUR B-DAAAAyyyyy då va? ellerhur???? :DD





Sv; Hahah ah jag förstår, var själv rädd för det innan - när jag var mindre. fast inte längre då:) Men en rolig sak är att vi aldrig skjuter iväg raketerna själva, aldrig gjort, utan vi bara tittarXD

Tusen kramar till dig♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards