elin-mylife

Alla inlägg under december 2014

Av Elin - 3 december 2014 21:00

Var så skönt att jag inte uppdaterade igår, utan att jag kunde tänka på matten och svara på era kommentarer istället, men det kändes sjukt konstigt på kvällen och blev så himla orolig! Såklart klarar ni er men att uppdaterat er varje dag i snart ett helt år (iprincip) sätter spår och då har det blivit som en vana. Men nu ska vi se... 


Har haft fullt upp med att svara på era kommentarer och nu är jag här och uppdaterar er. Ska bli att titta in på era bloggar snart och därefter sova! La mig halv tio igår och somnade iprincip på en gång så blir samma tid idag då jag inte vill vara svintrött på morgonen så att jag orkar - gör knappt det längre så ska bli skönt med helg snart och framför allt ett LOV!   

Var på stan idag med Hanna och fixade lite julklappar. Har dock några kvar men dem får fixas när jag kommer till coop+nån annanstans och med hjälp av mamma, pappa eller Sara. Hade jättekul med Hanna och det var SJUKT längesen vi hittade på nåt p.g.a skolan och massa skit som varit efter en. Hoppas på att vi hittar på mer nu framöver!


Haft ett matteprov idag i skolan och det gick rätt så okej. Alltså det var verkligen svårt och det roliga är att ALLA tyckte att det iprincip var svårt! Hm..vi får verkligen se hur det går - bara och vänta å se nu..får hålla tummarna. 

Nu är det två-tre prov kvar detta året (vad jag vet) - NO, svenska och spanska där vi ska prata om Spanien (vi tog det istället för ett stort prov). Är riktigt spänd på alla..men jag ska läsa på och köra på så ska jag fixa detta!


Är på ett sådant glatt humör idag, vet inte om det är för att jag haft en bra dag och om det är för att en ny vän börjat skriva med mig eller att...jag har ingen aning. Det bara spritter i mig för dagen har varit precis så som jag velat! Och sedan att dagen slutar med att en tjej från pararellklassen börjat skriva med en, känns så jävla kul och jag känner mig nu bara mer och mer på med livet. Nu känns det underbart! Tack så jävla mycket allihopa för denna dagen säger jag bara ,och att ni sprider glädje till mig. Ni är underbara!♥

______________________________________________

Igår hade jag en jobbig dag till en början, allt kändes rent ut sagt skit och jag vill verkligen bara hem från skolan. Ingenting var kul och ja ville som sagt bara hem. Sedan orkade jag inte känna så och känslan av att jag bara ville kasta en jävla bok i huvudet på mig själv så efter en stund bara ändrades det och mitt humör ändrades. Jag blev på ett så glatt humör och kände mig bara uppe. 
Dagen efter skolan fortsatte lika så och jag kände mig så himla på och plugga, pluggade matte med hög musik och var på ett jättebra humör. Det avslutades likasamma!


Toppen säger jag! 

Nu avslutar vi kvälla med att tvätta håret och sittande framför tvn en liten stund så att det hinner torka lite..

 

Vad har ni haft för er idag? Hur mår ni? ♥

 

Bjur på denna.

Av Elin - 3 december 2014 13:15

   

Snyggt han låg i måndagsmorse    ha en bra onsdag! Ska på stan idag med Hanna så ses ikväll ♥ Kram

Av Elin - 3 december 2014 07:27

  

Av Elin - 2 december 2014 16:15

 HAHAH båda är så sanna! 


Av Elin - 2 december 2014 11:45

1. Favorit julfilm? - Ensam hemma tror jag absolut! Brukar inte kolla på speciella filmer på julen. 

2. Favorit julfärg? - Rött eller vitt.
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på Julafton? - Är väl inte helt uppklädd på julafton men visst något finare tar jag absolut på mig. 
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa? - En systemkamera!
5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen? - På kvällen
6. Har ni byggt pepparkakshus? - Inte nu men vi gjorde det förr. 
7. Vad ska du göra på jullovet? - Blogga, vara med kompisar, familjen. SLAPPA! 
8. Favorit juldotf? -Pepparkakor, lussekatter, apelsiner. 
9. Favorit julnagellack? - Har inget speciellt julnagellack men kanske rött eller ett som skiftar i rött, brunt. 
10. Favorit julsminkprodukt+parfym? - Ingen aning, läppstift, vsparfym. 
11. Vad är din julönskning? - Att det finns snö på julafton, vi ska käka god mat och bara ha det trevligt till jul! 
12. Vad måste finnas på julbordet? - Mat? ;) Julskinka   

Gör gärna denna själva, isf kommentera så kollar jag in eran blogg!    Ha en bra dag! ♥

 

 

 

Av Elin - 2 december 2014 07:59

Igår kände jag mig som sämst och skrev ut igår här hur jag kände men hädanefter har jag fått ont i magen för det jag skrivit och knappt kunnat sova något inatt för detta. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och att ni ska plågas av detta är inte bra. Att göra så att kanske ni mår sämre! Jag ska försöka att vara mer positiv och gladare i mina inlägg, det ska jag allt försöka lova er. Glöm allt jag skrev för det är det ända jag vill göra just. Att må bra! :) 

Tog bort det jag skrev för annars mår jag bara sämre om jag ser det. Hoppas att ni förstår! Med mig är det bra när jag insett att saker och ting. Och vill bara säga en sak till er, jag ska INTE ta självmord. Jag kan verkligen inte det och tänker inte göra det för jag har saker här i mitt liv som jag inte vill komma ifrån så som er, min familj, vänner och jag har en FRAMTID som jag vill göra! :) Ha en jättebra tisdag<3<3

Av Elin - 1 december 2014 21:30

Var nyss så jävla glad för att jag för en stund sen fått reda på en jätterolig sak - att jag vunnit en tävling i Natalias julkalender  (glöm titta in varje daghennes julkalender där ni kommer ha chansen till massa gott och blandat, allt från tävlingar till tips m.m!!!)   Känns jättekul och är fortfarande glad för det men ja! (Låter som att jag skryter så JÄVLA MYCKET! Dock inte menat så men säg gärna till.

Har haft en riktigt bra dag i skolan då jag, Alice och Amanda sluppit lektioner. Vi jobbade nämligen i skolkiosken!  och det va så jääävla kul! Dock väldigt mycket stress när det kom fulla klumpar med folk, men ibland fick man bara sitta där och vänta..prata, skratta. Vi fick göra mackor, fixa med pengarna och göra kaffe, choklad och massa sånt. Var iaf JÄTTEKUL och hoppas att vi sitter mer där! Vi fick t.om gå till konsum och handla till kiosken!    Kul att vi fick göra det, liksom lita på att vi kan ha hand om pengarna, varorna osv. Känns jättebra det! 

Vi satt där från 09-11.30, 13-15. 

När jag kom hem så hjälpte jag mamma med att frosta ur frysen, gjorde engelskaläxan och dansade (som vi tydligen inte ska dansa imorgon p.g.a en sak - förlåt men blev irriterad nu för nu måste jag fortfarande ha det på minnet!!) Pust..ibland önskar jag bara att grupparbeten ska bort! 


Imorgon är det tisdag. Långdag. Matte som jag måste göra inför ett prov på onsdag. Måste repitera och därefter lära mig om enheter - suger verkligen på det, lär mig aldrig det. Sjukt svårt! 

Så vi får se hur långt jag kommer, kan bli så att det blir trångt med uppdatering..hinner förmodlingen inte att svara på era kommentarer idag så får ta kvällen imorgon att svara. Så svårt med uppdatering imorgon! Dock är jag förberedd med tidsinställda   Nu måste jag kila. Hoppas att ni haft en bra dag!!! Vad har NI hittat på? ♥ Kram

 






Ovido - Quiz & Flashcards