elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 december 2014

Gaaah!?

Av Elin - 29 december 2014 23:08

Känts som att tiden bara rusat iväg idag för jag har inte hunnit med någonting i princip! Har fortfarande massa att göra idag och det känns som att jag måste sitta uppe hela natten för att bli klar.

Måste flytta dem flesta inläggena till kategorier, börja på ett inlägg som MÅSTE vara uppe senast den 31 - och jag känner en grym panik inom mig för det är så mycket jag vill skriva, uttrycka mig och vilja tacka er för allt. Tiden rinner verkligen iväg! Det är inte lätt att få det sista perfekt, speciellt inte när det är slut på året.. 



Jag gick på promenad idag och det var riktigt skönt! Dock inte när jag kom hem, benen var helt svinröda. Det kliade och stack så jag höll på och bli tokig! Aldrig mer ska jag gå ut på vintern...xD

Fixat det sista med bloggen, "jobbat" och självklart slappat lite granna. Skulle dock inte gjort det då jag ligger "efter" och måste ha saker gjort.. gah!! Får panik!


Ska väl fixa lite, sedan hinna kolla på film - om jag inte gör det samtidigt! Haha får ta en svensk film som jag sett ett antal gånger så jag bara kan lyssna och inte titta    ja jag är trött, blir då på riktigt skratthumör..  

_______

Det jag inte hinner idag ska jag försöka fixa imorgon så att det bli klart.. Uppdateringen kommer nog ligga lite nere imorgon, inte helt säker men har som sagt saker å göra och som jag måste bli klar med. Ska försöka uppdatera er så mycket jag kan! 


Hoppas att ni haft en fin start på veckan♥   

 
 
Ida

Ida

30 december 2014 00:09

Ibland kan det va skönt att inte få nått gjort. :p

SV: Tack! Hur var din jul? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Gina

Gina

30 december 2014 10:21

Hoppas du hinner med allt du vill hinna med! :) <3

http://www.kissen.se

 
Linn

Linn

30 december 2014 11:19

Ojoj vad mycket du har att gör, fullt upp!! Men du måste tänka på att vila, så att du INTE stressar ihjäl dig! Viktigt att ta pauser och så. Allt för att du ska må bra!!
Jag vet inte helt vad du håller på att fixa med men det verkar jätte spännande, längtar:DD Men som sagt, viktigt att du på bra<333
(Jag skrev en kommentar och så skulle jag skicka iväg den så bara allt försvann!! Blev så sur hahahXD så nu fick jag skriva om den, och den första blev mkt bättre heheh)

Hoppas du iaf får en jätte bra dag världens bästa Elin<33 Många kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

30 december 2014 12:03

Tycker tiden springer iväg hela tiden :O

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
CAICAIS.BLOGG.SE ~

CAICAIS.BLOGG.SE ~

30 december 2014 12:56

sv; åh tack så mycket :)
fin design!

http://caicais.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

30 december 2014 14:03

Elin, skulle bli jätte jätte glad om du lämnade en kommentar på min blogg om vilken header du tycker är snyggast! :DD ♡♡♡♡
Thanksss:**
Tusen kramar!♡ ha en fortsatt bra dag!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards