elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 december 2014

Tillbaka blick - December

Av Elin - 29 december 2014 20:44

Haha jag hade tänkt göra "tillbaka blickar" av månaderna på bloggen, men jag hade ju gjort det tidigare detta året...xD Ni kan hitta dem HÄR, HÄR och HÄR


Jag har denna månaden vart med om både bra och dåliga saker. Jag har då mått dåligt, men jag har stått upp för mig själv och kämpat in i det sista! Jag har visat att jag inte tar emot någon skit och gör då det bästa av situationen och försökt tänka positivt! 

Månaden har varit riktigt lärorik och jag känner ändå att det jag varit med om har gjort så jag lärt mig saker och jag då stått på mig. 


Denna månaden har jag bl.a stått för första gången i kiosken i skolan, då jag trodde att det skulle gå åt skogen och vara sjukt pinsamt men jag hade fel. Det var sjukt kul! Fixat allt från NOprov som jag blev SJUKT nöjd och chockad över. Mer med skolan.. 

Jag har fått betyg från skolan som jag är helt okej nöjd över, men grymt nöjd över engelskan som jag fixat riktigt bra då jag hoppat upp ett steg i betygen! Woho säger jag för det!!! 


Fått en ny mobil, då jag med kan ta lite bättre bilder och blogga från mobilen (om det behövs). Haft en grym jul hos farmor och farfar, bättre än jag tänkte mig..men jag har också fått bloggen till VÅRT nu. Ett mer välkomnande ställe - både för mig men också för er!

       


Jag känner mig nöjd med denna månaden! Oavsett vad som hänt. Dock är det två dagar kvar av denna månaden, året. Så det ska bli det bästa slutet av månaden, året - det har jag bestämt! :) 


Snart börjar en ny månad. År. 2015. Det känns konstigt och säga. Börjar också bli nervös för ett nytt år (!!!)


Kramar!!

 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

29 december 2014 21:40

Härligt med en ny mobil! :)

http://spontan.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

29 december 2014 22:40

Du är så himla stark Elin!! Kämpat dig igenom en massa saker denna månaden, och slitit så mycket med allt i skolan!! Du är verkligen värd världens bästa avslut på detta året♥ Hoppas det blir så!
December för dig lät ändå toppen!!! DU är världsbäst!!
Jätte bra och rolig tillbaka blick :DD ♥♥ Grymt!!

Sov gott , kramar♥♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

30 december 2014 12:05

Tycker det är så kul att u har fått en ny mobil:DDDD Som du längtat :O

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards