elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Någon knackade på fönstret inatt!!!

Av Elin - 28 december 2014 22:42

Fullt upp var det på listan idag. Städat i princip hela dagen, både mitt rum och sedan var jag snäll och dammsög hela undervåningen och skura golvet!

Tvättade också, hängde upp det och ner med det andra..känt mig som värsta hushållerskan. Hann med allt förutom att läsa i svenskan, men men. Det blir nog kanske imorgon då jag inte har så mycket på schemat!


Ska väl kanske försöka gå ut på en promenad nu när jag äntligen är frisk, lite slemhosta kvar men det går allt över om några dagar - och om det inte är så förbannat kallt. Är över -16 ute..uhjamej..men det är väl bara och dra på sig kläder så att säga! Ska nog också börja med ett inlägg, fundera och fixa å trixa med det. Svenskan, om jag orkar så att säga..xD

Kommer säkert på mera att hitta på och det är bara positivt! 

___________ 

Nu innan kvälla slutar ska jag hinna svara på kommentarer och försöka komma i säng "i tid" - innan tolv har jag sagt då jag vaknar tidigt på mornarna och är så trött, sedan är jag trött under dagarna..inte bra att jag är vaken hela nätterna då.


Hade somnat efter ett och vaknar därefter kvart i två av värsta knackningen på fönstret - flyger upp ur sängen helt skräckslagen, mitt hjärta bankade som värsta turbon och tänker att det är en inbrottstjuv. Jag springer ut till köket och kommer sen på att det är pappa...hehe..han hade varit på hockey och så hade han glömt nyckarna hemma. Tackade honom så mycket idag för att han halft skrämde ihjäl mig.   


Har någon krämt er rejält någon gång? Berätta!

 

Hoppas att ni haft ett fint avslut på denna veckan. Godnatt!♥

 
 
natalia

natalia

29 december 2014 00:03

Ska du verkligen plugga på ett lov? :O Skulle aldrig palla men duktig du är som gör det :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

29 december 2014 00:45

Vill verkligen inte men tyvärr måste jag då vi ska skriva en bokredovisning när vi kommer tillbaka till skolan tyvärr..men det är bara och läsa så det ska väl gå bra! :)

 
Emelie

Emelie

29 december 2014 08:04

Hej! Grymt bra blogg och fin design! Skulle vara kul om du ville kolla in min blogg! : http://mittlivsomemelllie.se

http://mittlivsomemelllie.bloggplatsen.se

 
Petra

Petra

29 december 2014 10:24

Sv tack

http://brunetpetra.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

29 december 2014 12:17

Åh vad mycket du har hann med igår! Så duktig du är♡ As duktig som pluggar svenska över lovet haha. Men kom ihåg att ha lov också;)) ♡ :*
Oj minus 16 grader? SJUKT vad kallt! Hhahah jag som tyckte att vi hade det kalltXD Vi har typ som högst minus 8,9,10 grader XD Just nu har vi minus 4.6 graderXd (kollade på termometern ;))
Oj vad läskigt detdär med knackningen på ditt fönster, men som tur var det bara din pappa hahah! Rubriken var lätt läskig XD Bra! Om det hänt mig något.....hm, asså ja det har det nog men kommer verkligen inte på något just nu XD

Hoppas du får en jättebra dag idag♡♡♡♡

Sv1; Åh taaaack såå mycket underbara du! ♡♡
Hhaha ja håller med, saknar verkligen Mars;)) Åh vad roligt! Rekommenderar verkligen att praoa på ett dagis då det var väldigt roligt enligt mig! :DD Sedan fick man så sjukt mycket kärlek av barnen och så mycket uppmärksamhet, vilket jag inte direkt är van vid! Alla ville "leka" med mig och jag lekte med alla, asså ja, det var så sjukt roligt!
Åh vad roligt att höra att du gillade dem! :DD Blir verkligen såå himla glad av det! TAACK underbara duu! Du väljer själv♡ Det kommer hursomhelst blir suuperbra det du gör, som alltid av dig! Längtar♡♡

Sv2; Hahah nej inte direkt ;)) Har verkligen inget alls planerat att göra idag :D Skönt ändå:PP Vad ska du hitta på idag då? ♡♡

Tusen kramar till dig! Kände att denna kommentaren blev VÄLDIGT lång...oppsiii! ♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

29 december 2014 13:00

Shit vad läskigt att det knackade på fönstret! Tur det bara var din pappa då! ;) <33

Kramis & ha en bra dag!<33

http://ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards