elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Då - Nu - Ny design

Av Elin - 28 december 2014 17:25

Jag har funderat och donat i flera dagar nu på hur jag velat ha bloggen. Hur jag ville att det skulle se ut så att den visar att det är min blogg, hur den beskriver mig lite kort och ser mer välkomnande ut! Jag känner mig otroligt nöjd och jag är så positiv för det nya jag har gjort. Det visar hur mycket jag förbättrat mig för varje gång som jag gjort nya headers, design överhuvudtaget!


Jag är otroligt nöjd över hur resultatet blev, att det visar mer beskivande att det är jag och vem jag är.


Vad tycker ni?♥

 

Nu:

  

Då:

 

 


Kärlek till er!


 
 
Ebba

Ebba

28 december 2014 17:43

Jättefin design, verkligen! =) <3

Sv; Ja, hon är jättesöt. Haha, den hunden har världens konstigaste & udda namn som finns, undrar vart min farmor & farfar ens hittade det namnet! ;)
Men hon heter Elka, såååå weird namn haha! <33

Ja, skit häftigt var det! Glad att jag lyckades få bild på den! =)

Det var så lite så fina du!<33

Kramis!<3

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

28 december 2014 17:55

jätte fint!:D

http://www.nouw.com/LindaLinnros

 
Linn♡

Linn♡

28 december 2014 18:00

Sv; åh vad roligt att du längtar till mina sådana inlägg, blir så sjukt glad:** ♡♡

Många kramar till bästa och underbaraste duu!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 december 2014 22:19

Så sjukt fin!!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 december 2014 00:10

Jättefin design! =) passar jättebra tycker jag!

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards