elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 december 2014

Håll utkik!

Av Elin - 27 december 2014 23:45

Har suttit och donat med "bilden" hela kvällen och jag börjar bli nöjd. Är dock inte klar men kände att det behövdes en paus och att det är dags för ett inlägg och kolla lite bloggar! 

Började på en i eftermiddags, men jag kände att den inte ALLS blev bra (den som jag visade lite av) så jag började om helt och nu börjar den ÄNTLIGEN bli klar och jag bli nöjd.

Antagligen blir den klar ikväll - bara och hålla utkik!   


Varit lite på stan med syskonen idag och ätit middag hos Sara då grabbarna i familjen var på hockey. Mysigt men kände att jag blev så jävla dyster när jag var där, brukar alltid bli det där, speciellt nu på senaste tiden. Inte kul alls då jag nu oftast undvikit att gå till dem.. 

Småpysslat lite granna. 


Tror att jag ska städa mitt rum imorgon så att jag får något att göra, om jag förstås inte kommer på något annat! Blir nog också att förbereda lite inför ett inlägg med..

______________

Haha var så kul förut - mamma frågade om Ida och jag ätit upp "hennes" chips och ja vi hade gjort det (men hon hade inte direkt sagt innan att det var HENNES) så hon blev fett sur och ja hela situationen blev så jävla rolig - satt säkert och garvade för det där och mamma i 20 minuter! HAHHAHAH 

Det gjorde min dag idag alltså     



Hoppas att ni haft en fin dag♥ 


 
 
natalia

natalia

28 december 2014 11:16

Vi åker på måndag och är i sverige på tisdag :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

28 december 2014 11:39

Härligt att höra att du blev nöjd! :DDD
Ska nog också städa rummet idag haahhaXD så tråkigt, men behövligt....;)

Sv; hahahah gud vad roligt att vi tänk göra samma sak!! :DDD ♡♡ Hahah ska bli jätte roligt att se ditt inlägg♡♡♡ :DD hahahahahahhahahah!!

Många kramar till bästa duu♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

28 december 2014 12:38

Sv: Åh tack så mycket fina du! Vad roligt att du tycker det<3
Det gör mig så glad, så tack :)**

Vilken fin bild du har på dig själv vid presentationen, riktigt fin och vacker :)**

Hoppas du får en riktigt bra dag och kväll! :)

Varma kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards