elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

Det gjorde min dag - Sidecut - Äntligen snö

Av Elin - 26 december 2014 23:45

För varje dag så blir jag bara bättre och bättre. Känns sjukt skönt att det går framåt och inte att något förvärras! Är mycket bättre idag, lite ont i bröstet, slem hosta, trött som bara den och snorig men jag är helt klart mycket bättre. Imorgon kan jag nog t.om gå ut lite mer i den friska luften - längtar! Speciellt nu när det kommit snö - GALET KUL!!!  var tvungen och gå ut nu ikväll när det kom och "inviga" det - lyckan i mina ögon kom då fram!♥

Förhoppningsvis är det kvar imorgon och då kan jag göra lite grejer som jag tänkt på SJUKT länge som jag kan fixa å trixa med - mer får ni inte se och veta - än! Det ska bli en överraskning, och förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig..är så spänd och glad!!!


Håller nu tummarna för att snön är kvar...


Har inte gjort ett skit idag iprincip. Hjälpt till med mat och bara slappat. Varit sjukt tråkig men vad gör man inte för och friskna till fort? 

Skrivit med massa folk hela dagen, mest med en tjej från min skola som jag kommit OTROLIGT nära och det är så himla kul att vi gjort det. Vi pratar verkligen om allt och har iprincip samma humor. Det är en sån grymt snäll tjej!♥ Jag som är så blyg, vågar inte ta för mig och försöka prata men hon tog intiativet och sen hon började skriva med mig så har blygheten ändrats lite granna. För varje dag som går så blir jag bättre och då blir jag säkrare å blygheten försvinner mer och mer. Känns så fint att människor kan göra så! 

Vi snackade i alla fall om mellandagsrean, om vi skulle gå och jag blev så himla glad när HON frågade mig om vi skulle gå. Sken upp som en sol och sa absolut ja. Dock känns det pirrigt nu, vet inte varför..men kanske är vanligt då vi bara setts i skolan och skrivit. Hm. Jag vet inte - men jag är grymt taggad på och åka å kolla på rean - även fast jag kanske inte köper något/så mycket! 

Detta gjorde min dag - att få höra att någon vill ha med en! Det sitter nu långt inne i mitt hjärta och sprider glädje!♥ 

__________
Jag har tänkt på hur jag vill göra med mitt hår, men jag är osäker, fast tankar kan man ju ha! 

Skulle faktiskt vilja raka bort lite hår på ena sidan (inte så att håret helt försvinner) och sen ha långt hår på andra sidan - det är så JÄVLA snyggt på en del, men på mig vet jag inte hur det blir..! SIDECUT heter det. 

 

(Suger på och förklara så försökte att göra ett exempel så att ni förstår lite mer) 

Vad tycker ni?


Nu ska jag ta och borsta tänderna å därefter hoppa i säng! 

Hoppas att ni haft en fin fredag♥

 

 
 
Linn♡

Linn♡

27 december 2014 10:34

Åh måste bara börja med att siga att du är så sjukt fin!! Sidecut passade ju dig!! ·DD Vad bra att du börjar må bättre hoppas det fortsätter så!!
Åh ja, snööö!!♡♡ ÄLSKAR det, så himla roligt! Och den där överraskningen, den låter sjukt rolig:DDD Längtar!! ♡
Gud var härligt att du träffat den tjejn från skolan, sjukt bra!!

Hoppas du får en jättebra lördag idag♡♡♡

Sv; Åh stackars dig!! Så himla tråkigt det måste vara att vara sjuk, du få krya på dig bästa och underbaraste Elin!! ♡♡ Hoppas verkligen du blir frisk snart!

Tusen kramar till DIG♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

27 december 2014 15:16

Det är så sjukt snyggt med sidecut :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards