elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

Babylips - Coral crave

Av Elin - 26 december 2014 12:06

Fick en "önskning" igår om jag kunde skriva om mitt babylips som jag fick i julklapp, och det gör jag absolut!   

   

#Dammigtbord.se HAHAHHAH 


Fick detta av Hanna i julklapp, pris och så vet jag inte men tror de ligger runt 30-50:- (vill inte direkt fråga heller - jävligt oartigt).


Jag tycker att detta läppbalsamet är OTROLIGT bra! På bara någon dag har jag fått tillbaks mina läppar då de varit väldigt torra + att jag själv dragit bort skinflikar...men läppbalsamet gjorde så att de inte blev några flikar alls och jag är supernöjd över resultatet hittills! 

 

Det är dock inte bara över resultatet jag är nöjd över, utan hur det LUKTAR - suttit och luktat på det i princip hela tiden sen jag fick det - oh lord vad gott det luktar! Eucalyptus  Starkt och friskt!

Det är mycket produkt med för den delen, så läppbalsamet är värt priset! 

     

Det som jag dock inte tycker om med denna produkt är att några sekunder efter man tagit på produkten så kyler det av och svider på läpparna, lite obehagligt men det slutar efter några minuter..fast det är ju bra då det hjälper!

_____________

Så här står det på förpackningen - Med en omedelbar kylande och intensiv värkande effekt/efter en vecka ser läpparna smidigare ut/efter tre veckor upplevs läpparna vårdande och återfuktade - "Nästan som förvandlade" 


Förklaringen låter jävligt rolig men jag ska försöka att ta detta varje dag så får vi se om det stämmer... 


I helhet tycker jag att det är ett BRA läppbalsam - funkar verkligen bra på mig då jag testat många i mina dagar och de då inte funkat så värst! 

Ger denna 4/5 då jag inte hunnit använda den så mycket, men det ska jag göra! Och det ska köpas flera såna här!!


Om ni undrar över något är det bara att fråga!♥ 

   

Så ser det ut på..


Ha en fin fredag!♥

 
 
Lisa

Lisa

26 december 2014 13:06

Roligt! Titta in min blogg för vardag och skönhet inlägg.

http://Bloggplatsen.lizzisen.se

 
Annie

Annie

26 december 2014 18:38

Dem är bra :) Gillar med dem där! ;)
Hur har du haft det i Jul? <3
Hoppas du haft det bra vännen :)**

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

26 december 2014 18:42

åh vad bra!! ♥♥ Tack så jätte mycket söta & underbara Elin♥ Var i stan idag och tittade efter just detta babylipset men det var tyvärr slut. Men får kolla upp det någon annan gång:DD
För det verkar verkligen jättebra! Har själv sjukt torra läppar och använder läppbalsam exakt hela tiden:P ahhah.
Men det var ett jättebra inlägg! ♥♥

Många kramar!♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

26 december 2014 20:44

Jättebra inlägg! =)

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 december 2014 23:57

Jag gillade verkligen oxå de läppbalsamet! Dock så samma som du det svider och kyler alldeles för mycket för min smak.

Men läpparna blir mjuka och fina. Fast efter några dagar (kanske använde jag för mycket) men mina läppar blev super såriga! :( precis som läpparna blev beroende

Kram

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

27 december 2014 15:19

Aldrig sett den sorten innan :O

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

27 december 2014 22:58

Sv: tack för omtanken fina du! Det är mycket bättre med värken idag =) kämpar på!

Jag slutade använda läppbalsamet och började idag igen. Nu känns läpparna fina igen :) så jag tror det handlar mer om att inte överdriva användandet av produkten.

Kramar!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards