elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 december 2014

2014 tag

Av Elin - 25 december 2014 15:30

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag var på Liseberg och åkte karuseller som jag trodde att jag ALDRIG skulle åka! Så jävla kul!   Höjt mig i engelskan..så otroligt kul och skönt! 

Klippte snelugg, ska dock aldrig göras igen - efter någon vecka grät jag för hur det såg ut..

Jag fick A på ett spanskaprov - fyfan vad jag är nöjd över den insatsen!! 

Hur har ditt 2014 varit?

Både bra och dåligt! Finns så många roliga och bra grejer jag varit med men också dåliga och tråkiga. Det är verkligen blandat, men jag är absolut nöjd över detta året!

Blev du kär i år?

Ja!

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?

14/10-14. Det var då en fin ängel försvann från denna jord upp till det blå.♥

Vad är din största framgång 2014?

Skolan och bloggen! Hur mycket jag kämpat med skolan, pluggandet och alla prov. Resultaten på prov, läxor och sedan betygen - men framförallt NOn, spanskan och engelskan är jag oerhört nöjd för och är en utav mina största framgångar i år.

Sedan hur långt jag verkligen kommit med bloggen. Att jag fått så många fina läsare, som verkligen vill läsa det jag skriver, som förstår sig på mig och stöttar mig! Jag är så otroligt glad för att jag funnit er, att ni finns här och läser det JAG skriver. Det är ofattbart..jag som trodde att mitt liv var mycket mindre och tråkigare än så - men man gör ju vad det blir till! Tack för att ni gör så att jag fortsätter och kämpar. Vi har lyckats med två år och vad sägs som ett tredje?♥


Kärlek till er!♥

 

Bästa köpet?

Ingen aning faktiskt. Har inte köpt så mycket i år! Tror julklappen till pappa xD

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Liseberg med Hanna!♥ Skolan/betygen/resultaten. Bloggen. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Finns massa som kommer påminna mig om 2014 men Cheerleader, Kents nya album, dubbel Margarita m.m

Vem har du umgåtts med mest? 

Familjen såklart, men också Alice, Amanda å Hanna.

Har du haft ett förhållande under 2014?

Ja!

Vart reste du under 2013?

Till många olika ställen - Åland, Norrland, Göteborg/Liseberg, Eskilstuna och så åkte vi med husvagnen till lite olika ställen.

Är det något du kommer sakna från 2014 och vill ha 2015? 

Jack. Allt trevligt som hänt överhuvudtaget! 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag firade den med familjen, dock saknar jag det inte då det var en skitdag! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja asbolut, finns många grejer men saker går inte och göra ogjort tyvärr.

Vem saknade du?

Tina, Jack. 

De bästa nya människorna du träffade? 

Finns MASSA människor som jag träffat både irl men också på nätet som jag tycker så oerhört mycket om och som jag är så glad som finns vid min sida! 

Kan inte välja dem "bästa", alla är lika mycket värda å snälla!♥

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 

Att detta året ska bli lika bra som 2014 - bättre t.om Att jag ska köra på som jag gjort, både med skolan och bloggen - om inte mer.. 

Stå upp för mig själv och att jag ska bli ännu mer taggad och gladare för livet. Träna mer och komma dit jag vill! 


Och framför allt gå vidare med saker och ting. Det blir ett nytt år, allt är nytt och jag kan inte bara se tillbaka på vad som hänt. 

Nä - 2015. Du ska bli ett bra år!!!   

Många kramar från mig♥♥

 
 
natalia

natalia

25 december 2014 16:19

Roligt att läsa :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

25 december 2014 18:49

åh vilken rolig tag:DDDD

Sv; Aw men gud, underbara du, du är finast!!!

Åh vad härligt att höra!:DD
Samma här, har inte gjort något speciellt idag. Mest grejat med min nya telefon och sådant♥♥

ÅH vad sugen jag blir på att köpa det!!;)) :DD Hahahh, ja om du vill göra ett inlägg om det så hade det varit roligt.

Många många kramar till dig♥♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

25 december 2014 18:57

Roligt inlägg! <3

Kramis!<3

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
CAICAIS.BLOGG.SE ~

CAICAIS.BLOGG.SE ~

25 december 2014 19:35

sv; tack :)
roligt att läsa!

http://caicais.blogg.se

Elin

25 december 2014 19:54

Tack! :)

 
Linn♡

Linn♡

25 december 2014 20:25

Sv; Tack detsamma till dig, hoppas du haft en mysig kväll<33

Okej ska se till att det blir ett inlägg om vad jag fått, inte bestämt om det ska bli ett inlägg med text o bilder eller en video. Får se! Vad hade du tyckt varit roligast? :))

Många kramar♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

25 december 2014 21:17

Önskar dig en fin kväll <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

25 december 2014 22:48

Sv 1; Jaaa, vill ha allt ju!;) Ja, det blev en jättebra dag trots allt!<3

Sv 2; Ja, är typ som julklappar eller födelsedagspresenter som man önskar sig smink (i alla fall jag), så "dyrt" annars, haha! ;)

Ska bli såååå skönt att slippa den mobilen jag har nu, den är så allmänt seg och måste laddas varje dag.. =/

Kramis!<3

http://ebbolella.bloggplatsen.se

Elin

26 december 2014 00:05

Skönt och höra att dagen blev bättre än du trodde!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards