elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 december 2014

Julklappar♥

Av Elin - 25 december 2014 01:14

Jag visar inte detta för och skryta, verkligen inte! Utan förra året fick jag frågan å visa julklapparna men gjorde inte det så tänkte att jag gör det i år istället.
Jag är jättenöjd med alltihopa och kunde inte fått bättre saker!   

Fick ett till skal men det har jag på mobilen redan    (kanske glömt tagit kort på nåt, men men) - och julklapparna är inte ALLT utan det var att vi haft en bra dag och varit tillsammans!

Hoppas att NI alla haft en underbar julafton och att ni haft det mysigt tillsammans, det har jag haft i alla fall, men ska berätta mer imorgon för nu är klockan mycket och jag mår inte så värst - håller på och få lunginflammation tror mamma för jag är inte alls bra..

Många kramar ♥


 

[Bild]

 
 
Sara

Sara

25 december 2014 09:58

Åh så mycket fint ! :) Firade jul hemma hos oss igår och idag blir det med att fira egen med mamma och pappa och min brors familj, så vi kör mest julklappsutdelning idag. Låter inte alls roligt med lunginflammation , hoppas du blir bättre snart :)

Kram

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Gina

Gina

25 december 2014 11:08

Så fina saker! :) krya på dig gumman vi får hålla tummarna att det inte är lunginflammation! ♥

http://www.kissen.se

 
CAICAIS.BLOGG.SE ~

CAICAIS.BLOGG.SE ~

25 december 2014 11:44

Fina grejer! usch vad jobbigt med lunginflammation!

http://caicais.blogg.se

 
natalia

natalia

25 december 2014 12:57

Så fina saker :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

25 december 2014 13:01

Tack :)

 
Linn

Linn

25 december 2014 14:55

Åh gud vad fina saker♥ ♥ Verkar som du haft en jätte bra dag! Så bra!! Det är du verkligen värd, världens bästa du!
Hoppas du har en underbar dag idag♥
Och det var jätte roligt att se vad du fick i julklapp:) Mysigt<333 Förresten är det babylipset bra? :DD Hade också velat ha det♥

Måååånga kramar till dig!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

25 december 2014 18:56

Förstår att du är nöjd, så fina saker som du fick! =)
Hoppas du fick en jättemysig dag med alla samlade!<3

Krya på dig, så håller vi tummarna på att du inte har lunginflammation!<3

Kramis!<3

http://ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards