elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Uppesittarkväll - Blogga från mobilen

Av Elin - 23 december 2014 23:35

Haft fullt upp i princip hela dagen, jag har mockat åt Joppe, hjälpt till lite med Lukas (då varit ute på går'n med). Riktigt kul och skönt!   

Jag har också gjort sill till mamma (haha nej jag äter inte det), vi har gjort köttbullar, gjort klart skinkan. Och sedan åt hela familjen gröt tillsammans. Var riktigt mysigt! 


Tittat lite på uppesittarkvällen. Dock var det lite så där, jag trodde att det skulle vara mer spel men det var det dock inte - men men, kul så länge det varade!


Mått lite så där idag, haft lite svag feber då och då, hickat i princip hela dagen, haft kliande hals och min röst har varit hes som bara den. 

Är mycket bättre nu men fått magont istället..hm. Är inte min dag om man säger så. 

_______________

Hoppas på en bättre dag imorgon då det är JULAFTON. Fixat två tidsinställda då jag inte kommer kunna uppdatera er imorgon eftersom att jag ska bort..tror dock inte att det kommer vara någon som kollar datorn så mycket men vem vet?   


Hoppas att ni haft en bra dag i alla fall ♥

Nu ska jag titta runt lite på internet och sedan sova för imorgon måste jag hinna med massa grejer innan vi drar iväg och det måste ske ganska snabbt - ingen vila här inte!


Förresten!!! Har äntligen fått kortet till min mobil och nu har jag den äntligen! Är SUPERNÖJD!   Kan nu äntligen blogga på mobilen! Jättebra om jag inte orkar ta upp datorn någon dag eller bara måste säga nåt snabbt till er. 


Kram och godnatt♥

 
 
Bea

Bea

24 december 2014 08:19

Sv: Tack & god jul :)

http://bertakarlsson.forme.se

 
Annie

Annie

24 december 2014 08:30

Sv: Jo det är ganska bra idag skönt :)
Ha en underbar Jul vännen!<3

Kramar!**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Elin

24 december 2014 08:33

Skönt och höra!?
Detsamma fina du!??

 
Linn♡

Linn♡

24 december 2014 10:44

Åh vad roligt med mobilen♥♥

Själv har jag också fixat en massa tidsinställda inlägg till dagen:DD

Men ELin, jag önskar dig en underbar jul! GOD JUL til världens bästa Elin!!
♥♥♥♥♥♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Gina

Gina

25 december 2014 11:11

jag missade uppesittarkvällen :( glömde bort det totalt. Nästa år! ;)
Så kul att du äntligen har fått kortet till mobilen :D ♥

http://www.kissen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards