elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 december 2014

Säger GODNATT!

Av Elin - 19 december 2014 19:02

Jag vet inte vad det är med mig idag, jag är extremt trött och jag håller iprincip på och somna hela tiden! Jag skojar inte! Det började efter skolan, precis när jag kom hem kom tröttheten. Tänkte att det bara var något tillfälligt men det har fortsatt hela dan, jag höll t.om på och somna på IKEA när vi åt!? Och det har bara blivit värre nu framåt kvällen! 

Jag har försökt sova men jag har inte alls kunnat det. Så otroligt irriterande! Jag har också fått en sådan huvudvärk så jag funderar verkligen på och lägga mig så fort jag gjort detta inlägget..  mina ögon svider och de är så sjukt röda. 


Sista dagen i skolan är avklarad och det känns sjukt skönt. Nu har jag ett långt och bra jullov att se fram emot, dock vet jag inte vad jag ska hitta på men det kommer jag absolut veta den senare!

Nu i helgen ska vi i alla fall storstäda huset och göra julgodis.   


Vi fick våra BETYG idag! Var så sjukt nervös när vi skulle få dem så satt och skakade å frös. Dock när jag öppnade det så var jag helt lugn och trodde att jag skulle vara nervös och skaka när jag öppnade det, men var helt tvärtom. Blev snopen när jag såg betygen, var inte mycket som ändrat sig och jag känner mig på nåt konstigt sätt inte så nöjd med betygen överhuvudtaget i år! Jag har klarat allt, klarat mig mer än bra då jag ligger mest på C (förlåt om det låter som att jag skryter!) men jag vet inte - ligger iprincip som förra terminen.

Kan vara för att jag inte mår så bra och att jag inte "hänger med" med betygen, men nej jag vet inte..*tittar på det* 

En sak har dock ändrats bra, nu när jag ser på det så gråter jag - jag har höjt mig i engelskan till ett D! Fy fan vad glad jag är!!!! Grät när jag såg det förut med. Hur fan har det kunnat ändrats?! Jag är i chock!


Nu gäller det nästa år att jag tar i med matten, svenskan och kemin - tror ni att jag kan komma upp till nästa spalt i det?    Haha, ska självklart ta i med ALLT, men dock dem jag behöver bättre i! 

______________

Nu ska jag försöka sova, är sjukt sent att försöka sova nu men jag känner att mina ögon inte orkar mer. Vi får se om jag svarar på era kommentarer idag, annars imorgon!!!! Tack för att NI förstår ♥♥♥♥ 

 

Många kramar ♥



 
 
natalia

natalia

19 december 2014 20:11

Hoppas du kommer kunna sova lite iaf :D
Och kul att du blev glad över julkortet :D

Kramar<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 december 2014 22:57

usch vad jobbigt, låter som en förkylning? :( Hoppas verkligen att du mår bättre imorgon när du vaknar♥
Så kan det vara i bland med betygen, men det viktigaste är inte att man höjer sig! Det viktigaste är att man måste inse hur bra man är, hur stolt man SKA vara. Du är grym!! Sååå himla underbart med engelskan! Som du kämpat, jättebraa!!
Keep going♥♥♥
Måånga många kramar till dig!♥ Sov gott!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

19 december 2014 23:05

Mamma säger att det blir så då jag är helt färdig! Syns och märks verkligen att jag är det, både i kropp och psyket.. tack fina du♥

Jajo..det har du verkligen rätt i!♥
Många kramar! Sov gott du med♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards