elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Jag kan inte lita på någon längre!

Av Elin - 17 december 2014 19:30

Tankarna har gått runt i huvudet hela dagen, på VEM som förstörde mitt skåp. Jag är inte säker på vem det är, men vad jag känner och ser just nu skulle det inte förvåna mig ett DUGG att det var "den" personen! Förbannad är jag så att det bara kokar inom mig. Jag hoppas verkligen att jag har fel att det kan vara h*n men eftersom att min känsla och syn på den personen är såpass så skulle det som sagt inte förvåna mig..dock bara ledsen då andra personer råkat ut för saker av "den" personen, och jag är rädd att en person som finns i min "närhet" råkar illa ut av "den" personen också eller att h*n gör säger saker om mig till kompisen som INTE är sant!


Man kan ALDRIG vara säker på vem det är - och just nu är hoppet ute med att jag kan lita på någon - inte ens min familj kan jag lita på längre.. 

___________________

Har varit en grymt seg dag idag. Kändes som att jag ALDRIG skulle komma hem, som att en sekund var sju minuter - så kändes min dag. 


Haft en vanlig dag i skolan idag, skypeat lite med Alice i skolan som just nu är i Thailand och göttar sig medan vi är här i kylan och...fryser. 

Lyssnat på massa spansk musik på spanskan och verkligen haft det grymt kul, skrattade grymt mycket när en från klassen på spanskan sjöng. HAHA! Han hade en diskborste som mikrofån med - mums. Spelat bingo med, blev dock ingen vinst. 

Väl hemma blev det att svara på kommentarer men tittade också in på era bloggar.   

Ska strax tvätta håret och försöka vara tillsammans med familjen ikväll. Dags och sätta fart på det sista då!

___________________

Imorgon är det TORSDAG - woop woop - vi närmar oss ledigheten mer och mer!

Det blir en vanlig dag, lite film, städning i skolan och sen antagligen någon vanlig lektion. Slutar också tio över ett, men vi får se hur jag tar mig hem! 


Hoppas att ni alla haft en bra dag! Kram på er ♥♥

 

 


 
 
Annie

Annie

17 december 2014 19:55

Sv: Tack så mycket! vart så glad av vinsten ;)
Haft en dålig dag idag, men hon gjorde min dag bättre!<3

Vad tråkigt :( Du är värd det bästa, bara så att du vet det<3
Du är en sån fin tjej, det blir bättre :)
Jag hade det själv lite kämpigt i skolan när jag var yngre, så jag förstår vad du pratar om .. kämpa vännen! Du är modig ** och dem är fega!

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

17 december 2014 20:23

Du kan alltid lita på mig <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

17 december 2014 22:38

Som Natalia skrev ovan♡ Du kan alltid lite på oss o mig:))) Du är bäst kom ihåg det♡♡♡♡♡
Sov gott nu! Mååååånga många kramar♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ginq

Ginq

18 december 2014 09:03

hoppas verkligen det där med personen och ditt skåp löser sig.. Inge kul med sånt!
Fina lilla du... Vi känner inte varandra jätte mycket än men jag finns här för dig. Du kommer märka att jag alltid kommer ställa upp och du kan lita på mig. Hör av dig gumman! ❤️❤️❤️

http://www.kissen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards