elin-mylife

Direktlänk till inlägg 8 december 2014

Blundar för det negativa - skogsdag

Av Elin - 8 december 2014 21:09

Har haft en helt okej dag idag, mitt humör har varit uselt i skolan då jag fått ta emot negativa saker återigen, jag kände då att det var lika bra och stänga av mig och försöka ignorera det. Elakt jag vet, men försöker blunda för människor som ger mig den negativa inställningen..jag vill inte höra negativa saker då det bara gör mig på dåligt humör och gör så att jag mår dåligt! Jag vill helst komma ur den ställningen, då jag varit nere i det negativa gång på gång på gång. Vill verkligen till det glada, positiva jag! Därför känner jag att jag vill blunda för sådant och göra det till något bättre.
Gör det inte för att jag vill vara elak, men jag vill inte heller höra sådant som kan såra andra och speciellt inte då jag själv kan må dåligt för det, stör mig på det och bli bara irriterad! 


Borsett från det har jag haft en bra dag. På onsdag ska vi få tillbaka matteprovet och jag är riktigt spänd, men också taggad!

Varit en vanlig dag men lite godisbak på hemkunskapen då det gjordes Mozartkulor och kolor. Blev riktigt smarrigt men kolorna failade vi med...xD HAHAH!


Pluggat när jag kom hem, både NO och spanska. Båda går riktigt bra och jag känner mig jättenöjd men nervositeten börjar sakta men säkert komma fram nu...de båda är på onsdag. Spänningen är olidlig! Prov och därefter ett prattest på spanskan. Är jätterädd att jag inte ska komma ihåg vissa meningar, få en blackout och jag bara sitter där och inte kan prata eller nåt. Kommer verkligen få panik! 

______________________

Tisdag imorgon. Inget jag ser fram emot då vi har idrottsdag och jag ska vara i skogen en HEL DAG. Visst jag har valt det själv. men känner just nu att jag hellre skulle vilja vara en hel dag i bänken och plugga matte istället! Får klä på mig bra med kläder men aldrig att jag sätter på mig ett par mjukisbyxor - aldrig i hela mitt liv! Hatar mjukisbyxor och kan verkligen inte ha på mig det. USCH! 


När jag kommer hem från skolan blir det massa plugg. NO och spanska. Kanske t.om svenska...vi får se! 

Nu ska jag hoppa i sängen. Hoppas att ni alla haft en underbar dag? Godnatt ♥

   



 

 
 
Cornelia

Cornelia

8 december 2014 22:20

sv: Jodå den var helt okej:) Hoppas du haft en bra dag :)

http://neliiaah.blogg.se

 
Linnsjulkalender

Linnsjulkalender

8 december 2014 22:48

Låter som en okej dag ändå. Ush vad jobbigt med allt sådant men hoppas verkligen att det avtar snart!:)
STORT lycka till med både NO provet och spanska pratgrejen (;)) på onsdag! Det kommer gå jätte bra, särskilt när du övat som du gjort:))) Om det inte går jätte bra så lovar jag att det åtminstånde kommer gå bra!! FÖR DU ÄR BÄST!! Och hoppas att ditt mattreprov också gick bra<33333
USCH VAD KALLT med idrottsdag utomhus, den här tiden:OO hade dött:P hahah.
Hoppas du får en braaaaa dag imorgon♥♥


Sv1; Det var tydligen bara idag då våran vanliga hall var upptagen, så hoppas inte det blir sådana tidiga träningar igen, iaf när vi slutar såpass sent. Men men♥♥
Sv2; JAAA LÄNGTAR SÅÅ SJUKT MYCKET TILL JULLOVET♥♥♥ Ska blii såååå underbart skönt! Jag ska inte göra någon speciellt på lovet, mest ta det lugnt och njuta av årets bästa tid♥♥♥ Så känner jag:)) Underbart♥♥
Vad ska du göra på jullovet? Och när få du/ni jullov? :DD

Komihåg att du är alltid är den bästa♥♥ Blir så sjukt glad av dina kommentarer♥♥♥ DU ÄR BÄST!!
TUSEN kramar♥♥

http://www.linnsjulkalender2014

 
Lotta

Lotta

9 december 2014 08:27

Sv: Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom, en dag utan katt och jag blir tokig… Han är verkligen mitt allt :)

http://olesenstjej.blogg.se

 
Annie

Annie

9 december 2014 10:38

Förstår dig, det är trist med negativ energi! så lätt att "dras" ner i det själv också då :(

Duktig du är med pluggandet! <3
Heja heja :)

Hoppas du får en dag med positiv energi idag :)

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

9 december 2014 13:41

Åh så gott med godisbak på skoltid :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Jossie

Jossie

9 december 2014 14:47

Hatar negativ energi

http://nattstad.se/jossie

 
Linn

Linn

9 december 2014 14:57

Håller helt med dig♡♡♡♡

SV;Tack såå jätte mycket för kommentaren UNDERBARA OCH BÄSTA DUU!! ♡ Blir alltid så sjukt glad!
Slappa är sååå skönt♡♡ och det är vi defenetift värda efter allt slit osv♡ Jag får också jullov den 19, längtar :DDD hahahah

MÅNGA kramar♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

9 december 2014 14:59

Sv: tack så mycket för frågorna till min frågestund! ;) kul att du vill vara med ;) Svaren på frågestunden kommer upp på fredag eller i helgen :);)

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Elin

9 december 2014 17:20

Inga problem, jättekul och fråga! ;) Ska absolut kika in då :)

Kramar

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

9 december 2014 15:04

Åh så mysigt med godisbak! :)

http://spontan.blogg.se

 
Mizca

Mizca

9 december 2014 16:18

Svar: Veckan började inte så bra, har inte vart på jobbet igår, inte idag och kommer inte gå imorgon heller. Skall dit på torsdag och så jobbar jag extra på fredagen!
Hade vinterkräksjukan typ igår .. kräktes inte, men jaa, du kanske förstår när jag satt på toa hela dagen :( Så nu får man ju inte jobba på två dagar efter .. =/

http://www.mizca.se

 
natalia

natalia

9 december 2014 18:20

Svar: Jodå min dag har varit bra!
Jag kommer kommentera mer i din blogg imorgon, har läst allt men inte hunnit kommentera. Kommer nog inte hinna idag heller!
Hoppas du förstår

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

9 december 2014 20:39

Svar: Ja, jag brukar hitta bra presenter men ibland önskar jag hitta den perfekta :) I år har jag köpt varsitt Giving People halsband till mina bästa vänner! Så nu har jag ju sponsrat GvP och hjälpt lite barn få julmat/julklappar vilket känns bra.. Win win !

Jag mår bättre, det var igår det var jobbigt men måste ju vara hemma 2 dagar efteråt ändå så är ju lite drygt men jag får gjort lite saker hemma ändå.
Hehehe.. Tack!

http://www.mizca.se

 
Gina

Gina

10 december 2014 16:42

förstår fullkomligt varför du stänger av! Man måste tänka på sitt eget bästa. Finis! 😘❤️

http://www.kissen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards