elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 december 2014

Perfekt dag! - Julshopping

Av Elin - 3 december 2014 21:00

Var så skönt att jag inte uppdaterade igår, utan att jag kunde tänka på matten och svara på era kommentarer istället, men det kändes sjukt konstigt på kvällen och blev så himla orolig! Såklart klarar ni er men att uppdaterat er varje dag i snart ett helt år (iprincip) sätter spår och då har det blivit som en vana. Men nu ska vi se... 


Har haft fullt upp med att svara på era kommentarer och nu är jag här och uppdaterar er. Ska bli att titta in på era bloggar snart och därefter sova! La mig halv tio igår och somnade iprincip på en gång så blir samma tid idag då jag inte vill vara svintrött på morgonen så att jag orkar - gör knappt det längre så ska bli skönt med helg snart och framför allt ett LOV!   

Var på stan idag med Hanna och fixade lite julklappar. Har dock några kvar men dem får fixas när jag kommer till coop+nån annanstans och med hjälp av mamma, pappa eller Sara. Hade jättekul med Hanna och det var SJUKT längesen vi hittade på nåt p.g.a skolan och massa skit som varit efter en. Hoppas på att vi hittar på mer nu framöver!


Haft ett matteprov idag i skolan och det gick rätt så okej. Alltså det var verkligen svårt och det roliga är att ALLA tyckte att det iprincip var svårt! Hm..vi får verkligen se hur det går - bara och vänta å se nu..får hålla tummarna. 

Nu är det två-tre prov kvar detta året (vad jag vet) - NO, svenska och spanska där vi ska prata om Spanien (vi tog det istället för ett stort prov). Är riktigt spänd på alla..men jag ska läsa på och köra på så ska jag fixa detta!


Är på ett sådant glatt humör idag, vet inte om det är för att jag haft en bra dag och om det är för att en ny vän börjat skriva med mig eller att...jag har ingen aning. Det bara spritter i mig för dagen har varit precis så som jag velat! Och sedan att dagen slutar med att en tjej från pararellklassen börjat skriva med en, känns så jävla kul och jag känner mig nu bara mer och mer på med livet. Nu känns det underbart! Tack så jävla mycket allihopa för denna dagen säger jag bara ,och att ni sprider glädje till mig. Ni är underbara!♥

______________________________________________

Igår hade jag en jobbig dag till en början, allt kändes rent ut sagt skit och jag vill verkligen bara hem från skolan. Ingenting var kul och ja ville som sagt bara hem. Sedan orkade jag inte känna så och känslan av att jag bara ville kasta en jävla bok i huvudet på mig själv så efter en stund bara ändrades det och mitt humör ändrades. Jag blev på ett så glatt humör och kände mig bara uppe. 
Dagen efter skolan fortsatte lika så och jag kände mig så himla på och plugga, pluggade matte med hög musik och var på ett jättebra humör. Det avslutades likasamma!


Toppen säger jag! 

Nu avslutar vi kvälla med att tvätta håret och sittande framför tvn en liten stund så att det hinner torka lite..

 

Vad har ni haft för er idag? Hur mår ni? ♥

 

Bjur på denna.

 
 
natalia

natalia

3 december 2014 21:09

Låter som en sjukt bra dag :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Jenny Karlsson

Jenny Karlsson

3 december 2014 21:27

sv: Ja verkligen! hahaha ja men precis, den ser bara sååå god ut! tack :)

http://www.nattstad.se/jennykarlsson

 
Ida

Ida

3 december 2014 21:37

SV: Den är lång...så de till att ha en dag då du inte har så mycket annat för dig. :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

3 december 2014 21:38

Åh vilken härlig bild, önskar att alla var så härliga som du och la upp sådana bilder! :D

http://amandapaulinaa.blogg.se

Elin

4 december 2014 09:32

Haha men tack finis :D

 
Linn♡

Linn♡

3 december 2014 22:40

Åhh låter som en toppen dag!! Gud så roligt med ditt humör, sprid så sjukt mycket:DDD Och riktigt roligt att julhandla, var mysigt och roligt det lät som ni hade! Så underbart! Du gjorde ditt bästa på matteprovet och det gick säkert jättebra underbara du! Lycka till med resten av proven, plugga lite då och då:)

Sov gott och ha en likabra dag imorgon får vi hoppas!! <3<3<3

Sv; Ja precis! Man har verkligen fullt upp hela tiden! ://
Hahha aa♡♡ Önskade att jag hade börjat med SO:n tidigare men men....Ska plugga SKIT mycket imorgon efter skolan! Verkligen rå plugga...hahahahaha.
Vi ska ha prov i Historia, om 1:a Världskriget, Mellankrigstiden & 2:a Världskriget. Och jag typ blandar ihop allt med Hitler och Stalin (ryssland diktator) hahhha så får plugga massor imon! :P

Detsamma till bästa du♡♡♡ Många mångaaaa många kramar! ♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards