elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Vann?!

Av Elin - 1 december 2014 21:30

Var nyss så jävla glad för att jag för en stund sen fått reda på en jätterolig sak - att jag vunnit en tävling i Natalias julkalender  (glöm titta in varje daghennes julkalender där ni kommer ha chansen till massa gott och blandat, allt från tävlingar till tips m.m!!!)   Känns jättekul och är fortfarande glad för det men ja! (Låter som att jag skryter så JÄVLA MYCKET! Dock inte menat så men säg gärna till.

Har haft en riktigt bra dag i skolan då jag, Alice och Amanda sluppit lektioner. Vi jobbade nämligen i skolkiosken!  och det va så jääävla kul! Dock väldigt mycket stress när det kom fulla klumpar med folk, men ibland fick man bara sitta där och vänta..prata, skratta. Vi fick göra mackor, fixa med pengarna och göra kaffe, choklad och massa sånt. Var iaf JÄTTEKUL och hoppas att vi sitter mer där! Vi fick t.om gå till konsum och handla till kiosken!    Kul att vi fick göra det, liksom lita på att vi kan ha hand om pengarna, varorna osv. Känns jättebra det! 

Vi satt där från 09-11.30, 13-15. 

När jag kom hem så hjälpte jag mamma med att frosta ur frysen, gjorde engelskaläxan och dansade (som vi tydligen inte ska dansa imorgon p.g.a en sak - förlåt men blev irriterad nu för nu måste jag fortfarande ha det på minnet!!) Pust..ibland önskar jag bara att grupparbeten ska bort! 


Imorgon är det tisdag. Långdag. Matte som jag måste göra inför ett prov på onsdag. Måste repitera och därefter lära mig om enheter - suger verkligen på det, lär mig aldrig det. Sjukt svårt! 

Så vi får se hur långt jag kommer, kan bli så att det blir trångt med uppdatering..hinner förmodlingen inte att svara på era kommentarer idag så får ta kvällen imorgon att svara. Så svårt med uppdatering imorgon! Dock är jag förberedd med tidsinställda   Nu måste jag kila. Hoppas att ni haft en bra dag!!! Vad har NI hittat på? ♥ Kram

 






 
 
Ida

Ida

1 december 2014 22:14

Men vännen! Tycker inte det låter bra. Om jag ska vara ärlig tror jag du behöver prata med nån. Du kanske skulle gå till skolkuratorn? Hoppas du känner dig bättre snart!

Ps. Grattis till vinsten! :D
kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

1 december 2014 22:35

Oj:(( Vet inte vad jag ska skriva direkt.Men det låter väldigt konstigt, undra varför det är så?:(( Tycker så himla synd om dig, ibland fattar jag inte hur världen fungerar...
Men en jätte jätte jätte jätte jätte jätte seriöst JÄÄTTEEEEE viktig sak Elin, vad du än känner, tänker och hur du än mår, så får du absoluta ALDRIG ta en kniv och börja tänka på självmord!!!!!!!!!! Förlåt för påhopp. Men Elin. Du är den mest undebara personen som jag inte har träffat / här i bloggvärlden och ja, du måste bara inse att det absolut inte är en utväg. INGET blir bra av det! INGET. Din familj, vänner, när & kära och alla som du är älskad av! Inget blir bra & det märker jag att du vet. Men tänk ALDRIG sådana tanker. Det bara trycker ner dig själv och du tänker ennu mer på exempel "vad är jag bra för osv". Detta är ett rätt farligt läge och jag vill bara att du absolut inte ska reagera på det ordet, absolut inte! Jag vet seriöst inte hur jag ska förklara för dig att du är världens bästa ELIN, världens bästa!! Det finns ingen bättre Elin än dig!! Du är bäst. Du är grym och allt!! Exakt såååååååå känner din föräldrar, vänner, nära & kära och jag. Även fast man verkligen inte ska räkna med mig i detta för det viktigaste är dem nära och kära (inklusive familj o vänner osv) Du vet vad som händer och det är verkligen inget bra avslut om du tänkte det. För det är inte ens ett avslut!!!

Detta får absolut aldrig hände och ja detta känns helt fel att jag skriver såpass lite om detta för dig!! Jag vill verkligen inte.
Snälla snälla underbara Elin. Lova mig en sak, okej? Kom ihåg att i alla lägen är du bäst!!!!!! Det var bara just idag som detta hände och om du känner minsta sak som detta, snälla elin prata med någon. Det finns männiksor som är proffs på detta♥

Snälla elin lova det♥♥♥ Du är bäst! Och jag vill bara att du ska veta det. tack för alla fina ord på min blogg. jag hoppas verkligen att detta hjälpte något....det spelar ingen roll vad, bara någon liten dörr öppnades i ditt hjärta/hjärna som kan få en posetiv väg....Snälla...

Tusen mega stora kramar till dig♥♥♥♥ :D

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

2 december 2014 22:23

Vad kul att du blev glad :)

http://mariatafvelin.bloggplatsen.se/2014/10/23/10

Elin

3 december 2014 20:10

Ja, det känns jättekul! :D Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards