elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Välkommen December

Av Elin - 1 december 2014 11:15

Idag är det första december och vi är inne på vinteråret nu. 30 dagar kvar av detta året och mindre blir det bara. Snart är även denna månaden slut..och detta året. 2015. Kan ni förstå det? Ett helt år har snart gått! Början på detta året var ju nyss, 2014! Tiden bara springer iväg och jag ryser för att tiden går så snabbt. Den gjorde inte det när jag var yngre, då gick ju dagarna timme för timme, minut för minut och sekund för sekund. Men nu går en timme som en sekund! Jag blir så jävla rädd för att tiden går så snabbt. Att allt ska gå så drastiskt och inte sakta så att man får njuta av dagarna!

Jag hoppas absolut på att denna månaden erbjuder massor av roliga saker och bra upplevelser   Att jag får hinna med tiden och dagarna å avsluta detta året på ett bra sätt! 

Vad denna månaden erbjuder är lite allt möjligt..tre veckor kvar i skolan, massa prov och säkert flera läxor. Men också avslutningsdagen i skolan med julshow och betygen! Så himla spänd på och veta hur det går för mig och jag kan inte vänta på den dagen och hur jag kommer vara så nervös så att jag skakar. 

Lov, julafton då vi ska fira hos farmor och farfar iår igen. Nyår. Ja kommer vara mycket kul som vi kommer hitta på denna månaden så gör mig inte besviken nu december! 


Denna månaden ska jag försöka uppdatera er lika mycket som november, kanske t.om mer? Men vi får se vad som erbjuds då jag har skolan och mycket plugg! Hoppas att ni alla får en fin december ♥ Många kramar ♥

 



   

 
 
Emelie

Emelie

1 december 2014 15:20

Det är verkligen sjukt hur snabbt tiden går!

http://ewelies.blogg.se

 
Mizca

Mizca

1 december 2014 17:59

Svar: Han blev glad över första paketet. Nu ser jag fram emot att han får öppna resten med. Vissa paket har jag glömt vad som finns i =)

http://www.mizca.se

 
Lotta

Lotta

1 december 2014 18:02

Sv: Jag är precis likadan!! Jag vill ha snö…. ingen julstämning utan snö :/

mycket prov du hade nu framöver. Lycka till!!! :)

http://olesenstjej.blogg.se

 
natalia

natalia

1 december 2014 19:25

Hörru du! ;) Inte får jag missa att du fyller år!
Skicka iväg din adress på kik gumman ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

1 december 2014 19:49

Måste bara säg att jag håller med dig till 10000 % om att tiden nu för tiden går så troligt snabbt!! Jag fattar knappt vart tiden tar vägen?? Det är sjukt.....
Väldigt synd också tycker jag då det är nu man vill ta vara på tiden och liksom "leva så länge" okej det kanske låter jätte konstigt...Men det är mina tankar hahah<3333 Men håller verkligen med dig! Det känns som om 2014 började precis, detta året har gått så SJUKT snabbt!! Sjukt...:/
Men nu ska vi ha en jätte bra december<33

Jag hoppas du får en underbar december och när du fyller år, det ska bli din bästa dag ever!! :DDD 15 år<33 Snart fyller jag också det hahahahaah:PP

Tusen kramar till dig, du är verkligen bäst!! <3

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

1 december 2014 19:53

Tiden går verkligen så fort!

http://spontan.blogg.se

 
Annie

Annie

1 december 2014 19:55

Håller med dig! Tiden går så fort .. för fort ;)
Tycker nyss det var sommar .. :)

Hoppas du med får en fin december, det är du så värd! **

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards