elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Slutpluggat för idag!

Av Elin - 18 november 2014 20:07

Nu är jag äntligen klar med alla läxor så nu kan jag bara "släppa taget" om det och ta det lugnt resten av kvälla! Dock tänkte jag repetera en gång till om en stund så att jag vet att det är i huvvet. Hm. Spanskan kommer nog gå bra, det är mer matten jag är orolig för..vi ska kunna räkna ut volym på rätblock, kub, prisma, pyramid, cyllinder, kon och klot..så jävla mycket! Önska mig lycka till nu, kommer behövas!♥ Allt känns bara så snurrigt just nu inom matten, förhör på det imorgon och sedan på onsdag nästa vecka ska vi ha ett PROV på allt! Hur tänker läraren....?

Har ännu fått en läxa, svenska tills på torsdag om substantiv som måste göra och läsas på imorgon. Kommer dock gå snabbt så don't worry.   Även NO som man fick välja om man ville ha som "läxa" eller inte och läsa på så att man kan lite mer osv och jag tog initiativet och tog det som"läxa"! Kände att det var lika bra och bra för mig själv då vi med ska ha ett prov inom en snar framtid om detta så tänkte att det var bäst för mig. Att inte göra som alla andra och göra så att jag kommer dit jag vill komma. Glah för det! Vi får se om det görs imorgon, ifall jag vill och har tid.


Skoldagen var så jobbig idag, seg med för den delen. Men tisdagar är verkligen så, jobbigaste dagen under hela veckan och drygaste lektionerna med för den delen. 

Orkade inte med någon idag, var bara så irriterad på allt och alla..tillsist gick jag bara och satte mig vid dataskåpet där min mobil var, själv. Är så skönt och göra det ibland. Inte prata med någon utan bara vara för mig själv. Beror också på lite saker som jag dock inte kan ta upp här, men det mesta är nog för allt pluggande som gör mig så här stressad, irriterad. 

Längesen jag VERKLIGEN kände mig glad nu alltså, kände glädje överhuvudtaget...

__________________________________________________________

Onsdag imorgon. Slutar tidigt och då blir det snabbt läxa och därefter får vi se vad som händer resten av dagen! Riktigt himla sugen på och gå en promenad men vädret suger och det blir mörkt sjukt fort så vi får se vad som hinns med. Vi får helt enkelt se då!


Kram på er ♥♥
















 
 
Ida

Ida

18 november 2014 21:11

Hoppas det går bra på alla prov du ska ha! Smart idé att ta extra läxa. Det lär löna sig!

SV: Ja visst är han! Jo jag brukar se på det. Cafe Bärs också. brukar du? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

18 november 2014 21:22

SV: Gillar du inte dem? Det är väl samma människor? ;)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

18 november 2014 21:24

Åh vad du är duktig, kommer gå skitbra på proven! :D

Svar: Idag kollade vi på film och hade lite olika tävlingar :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

18 november 2014 21:35

Åh vad mysigt! Skulle allt vilja vara med :)

 
Cornelia

Cornelia

18 november 2014 21:41

sv: Ja det är underbart med sovmorgon! :D

http://neliiaah.blogg.se

 
bexollila

bexollila

18 november 2014 21:57

sv: ja ! ne jag vill verkligen inte bli sjuk :(

http://nattstad.se/bexollila

 
Ida

Ida

18 november 2014 22:12

SV: Ja det har kanske urartat lite nu! :p

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

19 november 2014 19:31

Gud vad skönt det måste ha varit att vara klar med allt, duktigt<33 Du planerar allt så bra:))
Hoppas det gick bra med förhöret i matten idag! Och så får man säga lycka till på provet nästa vecka!:D

Håller med dig ibland är det bara skönt att sitta för sig själv och bara ga det lugnt! Hoppas att din tisdag var helt okej endå<33

Många många kramar till dig! (Förlåt om jag inte varit så aktiv på din blogg idag eller igår, har haft full upp;)) Kraaaaaaaaaamm du är bäst

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards