elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 november 2014

Sämsta kvällen i hela mitt liv!

Av Elin - 15 november 2014 21:30

Kvällen är skit! Pappa förstörde den totalt med sitt äckliga beteende. Så jäkla dryg och elak är han! När vi andra i familjen vill göra det lite mysigt och ha det trevligt så förstör han det totalt. Är så jävla besviken på honom. Arg och ledsen. Hur kan man vara så jäkla omogen och göra något sånt, göra kvällen till bråk!?

Kände att jag bara kunde kasta en tidning på honom eller nåt! Tänkte att det skulle vart så skönt att slippa det här så jag ville bara sätta maten i halsen. Skulle känts så skönt!

Så nu sitter man här i sitt rum, ledsen, förbannad och besviken. Vill inte se honom mer idag! Fyfan.. jävla idiot


Bortsett från detta har jag väl haft en okej dag. Inte hänt så mycket mer än att jag pluggat och småfixat med blommör och sådant. 

Har varit smått seg under dagen och mått lite sådär. Gör ont, lite i magen men det mesta har gått åt sidan. Smärtar på höger sida och strålar ut i ryggen men också mot ja, äh vi behöver inte ta upp detta.. blev så jäkla varm i eftermiddags så jag trodde att jag skulle dö. Mamma och dem andra bah; "Det är ju inte varmt" (dem har bra kroppstemperatur). Var hemskt vad varmt det var!


Får hoppas på att man mår bättre imorgon. Hur har er dag varit? Ska inte dröja länge alls innan jag fixar mig och hoppar till sängs, så att man får en så bra nattsömn som man fick inatt. Sov jättebra och vaknade pigg! 

Kram på er ♥

 
 
Alicia - Alicia And Stuff

Alicia - Alicia And Stuff

15 november 2014 22:03

Sv: Håller med. Ibland är godis verkligen det bästa som finns!

http://Aliciaandstuff.blogg.se

 
Alicia - Alicia And Stuff

Alicia - Alicia And Stuff

15 november 2014 22:38

Det lät som en jobbig kväll..
Sv: Haha jaså, vad kul!

http://Aliciaandstuff.blogg.se

 
Sara

Sara

15 november 2014 23:00

Usch så tråkigt, hoppas det blir bättre snart !

SV: Tack så mycket fina du, vad glad jag blir :) <3 Mår lite bättre idag :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

16 november 2014 00:10

Neeeej vad arg jag också blir:(( Lät inte alls om en trevlig kväll:( Stackars dig, inget föll på rätt plats. Inte idag, men lovar, allt kommer bli bättre♡♡♡ Kanske inte känns så just nu och det är självklart att det inte gör! Jag hoppas verkligen verkligen att det blir bra, att du får en TOPPEN dag någon dag i snar framtid, en dag då allt faller på plats och du känner verkligen "idag var det en jättebra dag"Eller något liknande♡♡ Hoppas verkligen att det blir så!!

Sov gott underbara du! Många kramar<333

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards