elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 november 2014

Trodde att jag skulle tappa hakan...

Av Elin - 13 november 2014 18:20

FYFAN säger jag bara! Läraren skrämde ihjäl mig genom att säga att ingen lyckats bra på en film recension som vi gjort, att det är många som fått underkänt (hon menade verkligen allvar) och där satt jag, fick en stor jävla klump i magen och större blev den bara när hon gick igenom saker på tavlan som man inte ska göra/skriva i recensioner osv.

Hon delade ut resultaten till alla och tillslut fick jag mitt. Öppnade boken, kollade att hon skrivit dit lite saker som jag ska finskriva och bättra recensionen med. Därefter ser jag resultatet....trodde att jag skulle tappa hakan! Asså allvarligt!? Andra gången denna veckan! Jag blev grymt jävla glad över resultatet men också så himla stolt över mig själv!!! Det är ett ämne som jag tycker är riktigt svårt med och sedan kommer detta resultatet. Hm..? Kan fortfarande inte fatta hur jag lyckades och hur jävla mycket läraren skrämde mig!? Smsade fort till mamma, hon grattade mig och sa att jag är bättre på saker än vad jag tror, bara att jag måste inse det själv.   

Var många som fick underkänt men jag var inte en av dom idag, kan inte förstå hur! Ville hoppa, skrika och jubla men skulle sett ganska roligt ut om jag började göra det i klassrummet, haha, tur att jag stod över det    Nu får jag verkligen ta mig i kragen och se positivt på skolarbetet och resultat. Inte ta allt förhastat och tro att det kommer gå åt skogen! 

Känner mig så grymt pepp och bara sjukt glad!   

 



Har i allmänt haft en helt okej dag i skolan. Varit så himla trött så jag höll på och somna på lektionerna, de har med gått sjuuukt segt alltså! Kändes som att skoldagen aldrig skulle ta slut, men tillslut.

Hade NO idag och det var nog den roligaste NOlektionen på länge, vi pratade om skelett och olika ben i kroppen, vad dom hette och satt. Var sjukt intressant! Typ det ända som är intressant i NO, biologi i alla fall kul (dock är rymden kul med om man säger så, det och biologi)  


Sett på the walking dead idag äntligen! Var faktiskt inte ett så bra avsnitt..hm. Jag har varit sjukt spänd på och se denna säsongen men jag tror faktiskt att jag har förväntat mig för mycket för säsongen har inte alls varit så bra som jag trodde att det skulle vara. Första andra avsnittet har bara satt mig i smaken.

Nä jag är faktiskt riktigt besviken på denna säsongen helt ärligt.... 


Är så jävlans trött idag. Vet inte varför. La mig i tid igår, sov bra och länge. Vaknade trött och har varit det hela dagen. Vet inte vad jag ska göra. Riktigt jobbigt är det då jag inte hänger med på lektionerna, somnar nästan och så. Skulle behöva "ta" nåt så att jag verkligen piggnar till! Är säkert årstiden..hatar vintern just nu bara för detta..

____________________________________________________

Äntligen fredag imorgon! Dock har vi en skoldag kvar innan jag kan känna att "Yes skönt med fredag". Blir att man känner så efter skolan. Vad ska hittas på efter skolan då? Hm...det tar jag då! Just nu vill jag bara tänka på att jag har ledigt nu. Kramar ♥

 

 
 
Lotta

Lotta

13 november 2014 20:00

Sv: Jaa, det är ju hur gott som helst:) Och det ska jag visa, det lovar jag! Tapeten är snart uppe och det är såå himla fint :D

http://olesenstjej.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

13 november 2014 20:20

sv: JA visst är dom! :D Hoppas jag får dem imorgon!

http://neliiaah.blogg.se

 
Hanna

Hanna

13 november 2014 21:47

Gud vilken fin bild när du hade rött läppstift! :D

http://novembertjej.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

13 november 2014 21:56

Men åhh vad duktig du är :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

13 november 2014 23:03

ÅH du ä såå duktig! Du ser, du kan♡♡♡♡ Kämpa på du är jätte bra!!
Håller med dig, det är superjobbigt att vara seg och trött även fast man la sig i tid dagen efter! Så konstigt liksom. Men vi får hoppas att du är med pigg imorgon & så får du ha en extra bra sömn inatt♡♡♡

Ska bli skönt med helg! Har du några planer inför helgen? ♡♡

Massa kramar till underbara dig!! ♡♡♡♡♡♡♡ Du är så fin!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

14 november 2014 10:06

Sv: Haha, ingen fara :D Jag förstår om du trodde att det var en kille men det var bara min lilla kisse som hoppade in i kartongen ;) Haha! KRAM :)

http://olesenstjej.blogg.se

 
Sara

Sara

14 november 2014 14:31

Åh vad duktig du är :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Mizca

Mizca

14 november 2014 14:53

Förstår av inlägget att det där betyget är bra, men eftersom jag hade G,VG, MVG har jag ingen aning om vad C, D, D betyder.. Är det ett VG?
Grattis iallafall :)

Svar: Hon mår bättre men har vart dålig i perioder länge nu, sedan hon gick ifrån sitt ex tyvärr - men sådant gör ju att man inte mår så bra allmänt så kanske inte så konstigt!
Hehe! Vad roligt att höra :) Du får beställa inför jul sen, tavlor alltså!! Är du intresserad (eller nån av dina vänner/familj) skulle jag kunna tänka mig ge dig ett bra pris :D Lite rabatt Bloggvänner emellan liksom.

http://www.mizca.se

 
Linn♡

Linn♡

14 november 2014 14:59

Svar: Tack så mycket för dina kommentarer♡ Ja att sluta 3 på en fredag är väl inte det skönaste, men idag fick i sluta tidgare! ♡♡
Hur har din dag varit? ♡♡ Många kramar till dig!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

14 november 2014 15:02

Glömde skriva detta:PP SV: i helgen ska jag inte göra så många, mest ta det lugnt♡ Det enda jag har inplanerat är att jag på lördags morgonen ska med handbollen döma matcher i minihandboll♡ Hahah lite kompicerat:PP Men det ska bli roligt, fast vi måste vara i hallen 8.30 på lördagsmorogn:OO INte direkt poppis...hahah

Trevlig helg fina du♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

14 november 2014 15:14

Lät som en riktigt härlig helg, vi skulle kunna byta! Jag går upp tidigt och du tar mina läxor? ;) Kramkram♥

 
Mizca

Mizca

14 november 2014 15:08

Svar: Sånt betyg gör ju en jätteglad :)
Förstår att du är stolt.
Det är underligt att de försvann så fort men bara tacka och ta emot liksom, inte kul å vara sjuk. Men så många runt omkring som är det så skulle inte förvåna mig om det dyker på mig också!

Tycker jag du gör rätt i :)

http://www.mizca.se

 
Linn♡

Linn♡

14 november 2014 15:13

Vad tycker du att jag ska göra: det är såhär att idag fyller en kille i min klass år, vi är ganska bra kompisar och så men inget annat:) Jag har sagt grattis till han i skolan idag men jag märker att han vill ha bilder eftersom jag alltid brukar göra det när någon "nära" fyller år. Alltså gör jag collage med massa bilder på den personen som fyller år:)) Och jag frågade om han ville ha bilder och man märke att han ville detXDXD Men grejen är den att jag inte vet om jag ska göra ett collage med massa bilder på han eller om jag bara ska lägga ut en bild. Ett collage kanske visar att man anstängt sig för mycket? Med tanke på att alla på facebook (där jag lägger ut bilden) kan se den och typ säga "hahaha linn varför la du ut en massa bilder osv". Asså jag vet inte vad jag ska göra:PPP Något ska jag lägga ut men vet inte vad...Hmm snälla help me Elin♡♡♡ Kramar till dig ♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards