elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 november 2014

Hur fan kunde jag få det som resultat i engelska?!

Av Elin - 12 november 2014 19:25

Vet inte vad jag ska säga om dagen. Den har inte varit uppskattad överhuvudtaget idag alltså...vet inte varför. Så himla trött har jag varit idag så kunde lika gärna legat kvar i sängen (som jag t.om höll på och göra istället för att gå upp). Inte mått sådär prima som jag brukat göra, istället har jag känt mig deppig. Mår sjukt illa och känner lite svag huvudvärk. 


Haft utvecklingssamtal idag i skolan. Allt såg bra ut, lärarna var nöjda, pappa var nöjd och jag var nöjd! Godkänd i allt och läraren sa att jag kunde hålla mig lugn. 

Pappa tog också upp om prov, om man fick ha runt 3-4 prov på en vecka och läraren sa att man inte ska ha det. Max två under en vecka för annars blir det FÖR mycket! Kanske tänka lite på det tidigare liksom...får hoppas på att hon tar ett snack med dem andra lärarna så att det inte blir så igen! 

Arbetade med en kort engelskaberättelse för några dagar sedan och idag fick jag tillbaka det och betyg på det. Fick ett betyg som jag inte trodde att jag skulle få, var sjukt glad och verkligen första gången jag fick det betyget i ENGELSKA! Fatta den glädjen då  

Har annars inte hänt något speciellt under dagen förutom att jag suttit och kollat på serie jag missat, nu är det klart. Förutom The walking dead! Funderar på och se det men är sugen på och bara stänga av datorn och skita i den resten av kvälla så att man slipper ont i ögonen imorgon och trötthet. Vi får se hur jag gör!


Hände inget speciellt igår heller. Tänkte att jag skulle vila lite, mitt upp i allt kom Sara och dem, låg och drog mig. Helt plötsligt vaknar jag 45 minuter senare och tänkte "Vad hände?" Haha, läskigt när man bara somnar sådär!


Torsdag imorgon. Två skoldagar kvar, sedan har vi helg igen. Rysligt skönt för just nu känner jag att skolan bara kan vara ett priotvå...orkar verkligen inte med skolan! Tar just nu kål på en och vi gör nästan ingenting i skolan. Usch säger jag bara för att jag känner så här!

Har två läxor som jag måste läsa på i helgen som är tills på tisdag, så fullt upp blir det i helga! Ska försöka hinna städa med men det får vi se hur det blir med det. Vi tar det då!   


Har NI haft en bra dag? Kram på er ♥

 

 
 
Bexollila

Bexollila

12 november 2014 19:57

Å tack så mkt vad glad ja blir :D

http://nattstad.se/bexollila

 
Josefine

Josefine

12 november 2014 20:10

Fin bild :)

http://wellwhynot.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

12 november 2014 20:37

Nej vad tråkigt att höra:(( Men hoppas verkligen att din dag imorgon blir bättre & att du inte är lika trött. Men vemvet det kanske har att göra med att det är vinter nu och det blir fortare mörkt och du blir fortare trött osv. Eller bara en "dålig" dag, det har vi alla♡♡
Och gud vad roligt att du fick så bra på din engelska uppgift! Toppen:DDD ♡♡
Längtar till helgen jag med♡♡ Ska bli så skönt med sovmorgon:PP Försov mig imorse hahah, asså jag hann och så men fick skynda mig:PP Skulle gå upp och trodde seriöst att jag gjorde det, men somnade om, så trött var jag! Som tur var väckte mamma mig 40 min senare, asså det kändes så sjukt konstigt att jag hade sovit i 40 min, trodde verkligen att jag hade gått upp! Hhahaahh så koko!

Hoppas du får en mysig & lugn kväll♡ Och hoppas att din dag imorgon blir bra♡♡♡ Kram & tack för kommentarerna bli alltid sååååå glad ska du veta:DD
(hahaha kön till killarna är inte direkt lång, tom faktiskt hahaah)
Kraaaam!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

12 november 2014 20:59

Vad kul med ett betyg som man inte förväntar sig (när det är ett bra såklart) Och det verkar det vara för denna gången! Så himla kul ju. Grattis gumman, stolt över dig <3

Kramis

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

12 november 2014 21:05

Svar: Ja annars har jag haft en bra dag :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

12 november 2014 21:15

Har du en bra lärare i engelska då? :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Pinkie Pie

Pinkie Pie

12 november 2014 21:54

Hoppas att din dag blir bättre imorn!!! Hade en lite dålig dag i går faktiskt, alla har det nån gång! :)
Vad kul att du fick ett bra betyg på din uppgift också! Alltid kul att få :)

http://SweetMe.bloggplatsen.se

 
zeb

zeb

12 november 2014 23:37

Åh kommer ihåg känslan när man fick ett betyg som man inte alls trodde man skulle få. Så underbart <3 Hoppas du mår bättre snart också!

http://zebgra.blogg.se

 
Lotta

Lotta

13 november 2014 08:23

Sv: Tack så jättemycket:) Fin bild!

http://olesenstjej.blogg.se

 
CECILIA

CECILIA

13 november 2014 12:04

vad roligt att du fick bra betyg :D

http://candersson.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

13 november 2014 14:52

Skönt med bra betyg ! Vilken fin bild på dig :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards