elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 november 2014

Hemma igen!

Av Elin - 10 november 2014 21:32

Nu är vi äntligen hemma igen från kryssningen! Känner mig trött och sliten men ändå pigg och gla'!

Har hunnit duscha så känner mig fräsch inför skolan imorgon. Ska packa upp lite och vara lite med familjen innan jag lägger mig sängen, ställer klocka' och sover!   

Har haft en grym resa som dock startade sämst..inget blev som det skulle i början, hm. Men mot kvällningen blev det verkligen bättre! Haft det jätteroligt verkligen och ätit/druckit massor med gott. Måste göras om!!

Finns bilder, videos som jag absolut ska visa er imorgon (en del videos försvann...pust) men också så ska jag berätta vad som hänt och vad vi gjort. Varit allt ifrån borttappad väska till mystisk snubbe. Är verkligen massor som jag vill dela med mig till er men som måste väntas tills imorgon... Uhh, känns som att jag är på båten och det guppar) Haha...


Ska svara på alla era kommentarer imorgon och kolla in vad ni har hittat på och skrivit om men nu måste jag dra mig! Hoppas att ni alla haft en bra måndag!! ♥ Hörs imorgon efter skolan med bilder, videos, min berättelse och ett glatt humör. Ser fram emot detta.

Kram♥♥  


 
 
Lotta

Lotta

10 november 2014 22:11

Sv: Tack så jättemycket:) och ja, det är så fint med fräscha blommor hemma :) KRAM!

http://olesenstjej.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

10 november 2014 23:10

Spännande! Ska bli superroligt att läsa imorgon<3333 Kraaaaaaaam & sov gott!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
annsoh

annsoh

11 november 2014 15:16

Jätte fin blogg du har! :) vad händer idag :)?

http://annsoh.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

11 november 2014 15:23

Åhhhh tack så himla himla mycket för alla kommentarer!! Du ska veta hur glad jag blir!! :DDD Är verkligen suuuuper roligt!!

Svar1: Sv; Okej! ♡ Vad tråkigt att du kände så i början av resan:((( Men verkligen tur att det blev bättre sedan:) Jo jag har haft det braaaa:DD Men saknat kommentarerna från dig:DDD Hhahahaa skoja bara! <3333 Nej, men blir så himla glad när du kommenterar♡♡ Gör min dag♡♡ Hahah♡♡♡♡

Svar2: tack så sjukt mycket för alla söta kommentarer♡♡♡
Svar3: Idag ska jag mest plugga och så:)) Får se om jag ska på handbollsträningen, det ör så dålig tid nämligen (20-22) och så kommer man hem jätte sent och så ska man duscha, äta osv. Är så himla trött på morognen dagen därpå, så får se♡♡♡

Hhaahah min svar på dina underbara kommentarer blev väldigt röriga och så, men blev verkligen sjukt glad över alla kommentarer! Så himla snäll är du♡♡♡

Hoppas du har haft en toppen bra resa även fast början var lite tråkig♡ Och hoppas att din dag idag har varit jätte bra & fortsätter så! Ska du göra något speciellt nu på kvällen? <33 (mer än att fixa massa intressanta inlägg om kryssningen)
TUSEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMAAAAR♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Olivia

Olivia

14 november 2014 15:51

Älskar verkligen din blogg! Så fin du är

http://www.oliviaapaulsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards