elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 november 2014

Dör snart!

Av Elin - 4 november 2014 20:14

Magen gör så himla ont, spyr snart och det känns som att jag ska dö vilken sekund som helst!! Mår så himla pyton just nu. 

Fryser och är trött. Vill bara sova men har så himla mycket som jag måste göra. Måste uppdatera er, checka in bloggar/svara på kommenater, försöka göra ett tidsinställt inlägg, tvätta håret och medan jag gör det här ska jag försöka få in matten som jag jobbade lite med för en stund sen. Vet inte hur mycket jag kommer orka för smärtorna från magen som tar kol på mig, detsamma om mitt illamående! Försöker så gått det går. 


Har haft en helt okej dag idag. Faktiskt känt mig mycket "gladare" idag. Inte varit så himla glad men gladare för det som hänt osv. 

Känner att jag själv börjar släppa taget om honom och kanske gå vidare, sakta men säkert.

Dock jobbigt när jag ser honom för det blir som en tom cirkel runt mig när han går förbi. Försöker bete mig som vanligt, kanske skratta, le och vara glad för att visa att jag klarar det här och klarar mig så jävla bra utan honom men det är så svårt..speciellt när jag fick en snap av honom idag. Stod inget speciellt dock men ändå. 

Känner att jag nästan bara skriver om det här men känner mig så himla mycket bättre när jag fått ur mig mina tankar och känslor! Säg till ifall det blir för mycket bara... 


Haft en vanlig dag i skolan idag med att vi hade två spanska läsförståelser, skit svåra men förhoppningsvis gick det väl bra? Dock inte säker men vi får helt enkelt se. 

Ska skriva en liten engelskaberättelse och jag är ju så duktig på engelska så vi får se hur det går. Hm.. 


Efter skolan följde jag med Asha hem och jag, Asha och Alice bakade till klassen imorgon - radiokaka och Muffins. Tror att det blir riktigt smarrigt! Vi pratade om allt möjligt, skrattade och höll på och ståja. Som vanligt om man är med mig   

_______________________________________________________________

Imorgon blir det matteförhör och jag är sjukt spänd för det!! Just nu vet jag inte om det kommer se positivt ut eller negativt..vi får se imorgon hur jag känner efter. 

Då vi med ska fira mamma för att hon fyller år! Ska bli kul att fira henne :)<3 därefter får vi se hur dagen ser ut. Ska iaf försöka mig på tidsinställda inlägg så att det blir gjort.


Nu måste jag kila snabbt för nu är klockan snart nio!! (Ups..) Förlåt för hoppigt inlägg..  Hoppas att ni alla har haft en bra dag, oavsett vad! Kram på er ♥

 





 
 
Vera

Vera

4 november 2014 21:18

Åh finis! Hoppas att magen blir bättre snart, du förtjänar dessutom en bättre kille tycker jag, menar absolut inget elakt men det tror jag att du förstår. Kram!!

http://veraholmlund.horseworld.se

 
Filippa

Filippa

4 november 2014 21:28

SV: Åhh tack så himla mycket finis, vad glad jag blir :) Verkligen! ♥

Men oj hoppas du blir bättre!! Kram

http://filippamyhrberg.se

Elin

4 november 2014 21:47

Tack så mycket fina du! Kram

 
Linn♡

Linn♡

4 november 2014 21:58

Måste vara riktigt jobbigt:(( Kan tyvärr inte relatera till något jag varit med om men förstår hur jobbigt det måste ha varit. Du verkar vara en kämpe:)
Kram & hoppas du får en toppen dag imorgon! :D

Kram ♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

4 november 2014 22:05

Men åhh gumman! Hoppas det blir bättre emd dig o att de där med magen löser sig.
Fortfarande inte kollat upp det? Tycker ni ska göra det!
Skickar iväg massor med styrkekramar till dig <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Cornelia

Cornelia

4 november 2014 22:14

Åh hoppas du mår bättre snart! Och i still know the feeling, men ja, sakta men säkert så går det väl över hoppas jag :/
<3

http://neliiaah.blogg.se

 
Hanna

Hanna

4 november 2014 23:32

Du borde ta bort honom från snap!
Ser gott ut! :)

http://novembertjej.bloggplatsen.se

 
zeb

zeb

5 november 2014 00:14

Vet hur det känns. Men fortsätt som du gör, visa att du inte behöver honom, men visa det inte för hans skull utan visa det för din egen. Du klarar det. Heja dig :) Hoppas du mår bättre snart!

http://zebgra.blogg.se

 
Emmy

Emmy

5 november 2014 00:17

Vad bra att du kände dig gladare idag ^^

http://eeemmylam.blogg.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

5 november 2014 12:09

Men usch hoppas det magonda ger med sig. Kom ihåg att bloggen inte är värd att ta all din energi, det ska vara kul att blogga och inte ett ont måste! Kram

http://maddisenj.se

 
MAtilda

MAtilda

5 november 2014 15:09

Åh det där såg gott ut! :D

http://matildays.se

 
natalia

natalia

5 november 2014 17:03

Hur är det med dig idag? :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

6 november 2014 10:02

Hoppas du mår bättre snart, och försök att tänka att du är starkare utan honom, även om det är svårt nu <3

SV: Åh vad roligt och din radiokaka ser ju jättegod ut, hoppas du gillade den. Även dina muffins ser mumsiga ut :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards