elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Bilderna bara försvann ~ jävla mobil!

Av Elin - 30 oktober 2014 19:01

Sitter just nu och kollar på en livevideo som strax är slut, väldigt mysigt att bara sitta och lyssna och ibland kolla. :) 

Är med ensam hemma för att Ida, Sara, Linus och Dennis är borta och fixar lite saker. Men de kommer väl snart de med! 


Har inte haft för mig så mycket idag faktiskt, på förmiddagen gick jag ut och tog massa kort för det var så fint ute. Frost och allt så jag passade på. Tyckte absolut att bilderna blev bra och jag är nöjd!! :) Men oturlig tnog så skickade jag bilderna till min mail och de var borta, sen var de försvunna från min mobil så hann bara få dit några. Blev riktigt arg och ledsen för det var verkligen flera jag ville visa....tack och lov var de flesta kvar. Hade verkligen lagt mig på golvet och bölat om alla försvann....men nu vet jag i alla fall det tills nästa gång - fota och skicka bilderna på dirren! 

Vad tycker ni??

             

 

                 

Hade som sagt fotat flera men som försvan p.g.a min jävla mobil så det hade blivit bättre om de var med! Menmen....


Mamma sa att om mobilen håller till December, julafton så ska jag önska mig en ny. Känner mig just nu så jävla tacksam!♥ Behöver verkligen en ny..för varje gång jag tar den i fickan så stänger den av sig. Sen så raderas bilderna helt oväntat!! Därefter helt random om den bara ligger på bordet så stängs den av, gång på gång. Den fuckar ur totalt alltså, speciellt senaste tiden! Under en dag kanske den stängt av sig drygt 15 gånger - om inte mer.

_______________________________________________________________________________________

Var äntligen på en löpningsrunda. Gick bra förutom att jag sprang på sämsta sträckan just nu alltså, i skogen. Var blöt, äckligt och sjukt halkigt. Läckte in vatten i skorna hela tiden och det var inte det mysigaste, frös då om fötterna men bara fortsatte, så blötan i skogen gjorde så att jag höll på och dra mig flera gånger om och sista gången så höll jag verkligen på och bryta benet!!

Nä nästa gång tar vi en vanlig väg där det är torrt! Var iaf skönt och få komma ut, pigg som bara den och känner mig så mycket bättre :) har helt enkelt fått upp humöret. 


Undra vad man ska hitta på imorgon då det är Halloween och Alla helgons afton? Själv ska jag sitta hemma och baka något till Lördagen då min kusin och hennes barn kommer igen (de bor i Umeå så vi ses inte alls ofta, kanske 2 gånger per år så vi får passa på nu)

Kanske får till en löpningsrunda också? Ska nog också börja med tidsinställda inlägg om jag inte börjar senare för nu är jag sugen - mina fingrar kliar. ;) Men ska helt klart kolla igenom först om det är bra, om det ska vara mindre, mer osvosv. Får ta och planera! 


Ha en bra kväll! ♥

 

 
 
Ingen bild

bitte

30 oktober 2014 20:13

Hej hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en Ipad Air
http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment

 
Sara

Sara

30 oktober 2014 20:14

Jobbigt när det blir sådär. Hände liknande med min förra mobil :(

http://nattstad.se/wernerssons

 
natalia

natalia

30 oktober 2014 22:29

Usch vad jobbigt!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

30 oktober 2014 22:29

Jättefina bilder!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
CECILIA

CECILIA

30 oktober 2014 23:24

sv: tack :D
KRAM!

http://candersson.bloggplatsen.se

 
zeb

zeb

31 oktober 2014 00:27

Hatar när saker bara försvinner :c

http://zebgra.blogg.se

 
Sigrid

Sigrid

31 oktober 2014 19:32

Snygga byxor! :)

http://sigrid.for.me

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards