elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2014

Allt gick från ett till noll..

Av Elin - 28 oktober 2014 19:56

Nu är jag tillbaks hit på bloggen från "pausen". Har haft en riktigt rolig dag, både igår och idag med Hanna. Så jävla mycket skratt så det är inte sant. 

Var så himla längesen vi sågs så här och hade så kul, även fast vi ses varje dag i skolan, pratar och så men inte riktigt så här. 
Det är nu mitt leende och skratt verkligen kommit fram, det är med henne jag mår bra av och har så jävla roligt med. Verkligen längesen roligheten var här och leendet.. men mer roligheter ska det bli. Speciellt nästa år som vi har börjat planera lite smått för...ellerhur HANNA!? ;)


Vi bakade kladdkaka igår och åt det, var så jävla gott! Vi såg på film, först Friday the 13th men ska ALDRIG kolla på den igen! HAHA var typ bara sex i den...xD Vi kollade också på The walking dead tillsammans och oh my good vad avsnittet var bra!!! Längtar bara tills nästa vecka för att slutet var så himla spännande men så himla konstigt för att mitt i en scen så slutade det...uh kände att jag typ spoilade..? :S

Pratade, skrattade, kollade på videos och sådant skit hela kvällen. Kvällen slutade dock tidigt för att vara oss, runt två eller nåt sov vi. Trötta som as var vi!


Vaknade imorse runt åtta och tänkte - "nej jag orkar inte"..efter en stund somnar jag och vaknar därefter vid tio.

Legat och kollat på film iprincip hela dagen, slöat oss som fan. Riktiga latmaskar! ;)

Jag har därefter gjort mat själv, köttbullar och makaroner blev det. Tvättat lakan, örngott och sådant. Fixat mitt rum och småpysslat lite.

Nu under kvällen kommer latmasken återkomma.. då blir det att svara på era kommentarer och kolla bloggar. Kommer ta en tid men det tar den tiden den tar! Något jag ser fram emot och göra i alla fall. ♥

 

Vad har NI gjort idag? ♥

_____________________________________________________________________________________

För en stund sen brast det bara för mig. Jag orkade inte hålla smärtan inne, jag ville inte lida mer så jag kände att ända utvägen var och sätta mig och gråta. Skrev till en killkompis för att få hjälp med det som hänt.

Har börjat blivit undviken av en person (tänker inte säga vem det är) nu som jag bara måste ha vid mig, speciellt i denna situation. Hållt på så här i flera dagar och jag vet inte vad jag gjort för fel! Skrivit till honom och han bara öppnar meddelandena och tittar. Skriver inte tillbaka någonting utan bara öppnar och iggar..

Man kan verkligen inte skriva hela tiden - och nej det gör vi inte ens. Men vafan när jag frågat en sak och han bara tittar på det då är det nåt, nåt stort jävla fel..

Man kan åtminstone svara och säga att han inte har tid och skriva eller inte vill. Skulle öppskatta det så jävla mycket mer än att bara bli iggad på det sättet!

Men jag är inte bara ledsen utan förbannad med, för enligt mig så gör man inte så, speciellt inte så som det är mellan oss. 

Jag vill fråga vad hans problem är, vad det är med honom - men just nu vill jag bara lämna honom och aldrig mera träffa honom och skriva med honom......kanske lika bra, lika bra att jag är ensam och skita i allt!



 
 
natalia

natalia

28 oktober 2014 21:15

Åh låter som en härlig dag!


Styrkekramar gumman <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

28 oktober 2014 21:28

Vi hade verkligen jättekul! Det ska göras om :)

Blev skitdeppig nu på kvällen, sur på allt och alla.. Känner att det är lika bra att skita i allting just nu -.-

http://novembertjej.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 oktober 2014 21:42

Ska käka lunch med en kompis o snacka lite skit ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
linnea

linnea

29 oktober 2014 00:12

åh vad glad jag blir, tack så jättemycket!!

http://www.linneajosefin.forme.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards